Testimoniales 2

Testimoniales 1 are alt titlu, dar nu il mai schimb: Memoriile unui blogger.

Vorbind in aceasta seara la cina cu sotia despre blog ea ma intrebat:

-Pai si ce scrii tu acolo?

Normal, ea nu este interesata catusi de putin de bloguri sau retele sociale.

Eu am raspuns:

-Scriu tot ce imi trece prin cap. Chestii traite, vazute, idei, opinii, si orice altceva.

-Pai, si te cauta cineva? Citeste cineva?

Acum deh! De citit ma citesc cei ce ma citesc, adica prietenii mei virtuali. Din Google mai vine cate unul, altul, pe diverse cuvinte cheie. Dar, oricum, cineva, candva, ar putea gasi ceva ce il intereseaza. Macar o dara de idee, ceva.

Un exemplu:

Cumpar bocancii cu un numar mai mare.

Pai de ce? De ce as face asa ceva? Simplu. Pentru ca daca iarna haina aduce cu ea si frigul naprasnic, poate mai pun o pereche de ciorapi grosi, poate la frig bocancul se mai strange (contracta). De aia. Nu din cauza modei.

Asa, si cineva cauta ceva de genul: numar bocanci pentru iarna. Si ajunge aici, si alfa cum sa cumpere: cu un numar mai mare. Este bine ca am scirs asta nu? Altfel cumpara omul bocanci fix pe fix si ii ingheta picioarele iarna.

foto via

2 Responses to “Testimoniales 2”


  1. 1 bucurosul 16/10/2011 la 07:12

    cam despre ce scrii tu scriu si eu :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


