Dupa blogurile gri 2

Cred ca voi pantenta expresia „Dupa blogurile gri„. Pai nu?

Varsta la care ai drept de vot,  Adreea Iulia Toma – cine si cand ar trebui sa isi dea cu votul.

Prin Iasi, Pedagogul (Morosan) – Bilete RATI si cersetori.

Nu ma uita , Umograf – într-o zi, viaţa sau moartea ne desparte de oameni dragi nouă.

In Eopca de Piatra … Pato – Cu bolovanii (stanci de roca) alergand pe sub apa.

Ce bolnav sunt si ce de treaba am Mnealui – Boala si munca, timp mai putin.

Transportul in comun  Blog137 , e al meu, ce sa ii fac?

O mentalitate fricoasa Adriank – Frica, teama de esec.

Motorase, tractorase si alte bagaje… Vlad Olteanu.

Felicitari, ai castiga 4000 Euro! MadMike – teapa inca prinde la public.

Cam atat pentru azi. Vom vedea ce si cum, in next time.

10 Responses to “Dupa blogurile gri 2”


  1. 1 Pato Basil 16/10/2011 la 21:11

    🙂 multumesc… ma intreb daca oamenii chiar realizeaza ca n-am mintit😀, cel putin e plauzibil iar filmuletele postate in articol sunt cat se poate de reale

  2. 3 Toma Andreea Iulia 17/10/2011 la 16:56

    Fugi repede la OSIM sa nu ti-o fure altii. :)))

  3. 5 D-Petre 17/10/2011 la 21:01

    🙂 o sa se gandeasca … si atat.

  4. 7 D-Petre 18/10/2011 la 12:26

    Cred ca o sa preiau ideea (bineinteles cu copyright cu tot) si o sa scriu si eu ce-am mai citit interesant prin blogosfera.

  5. 9 D-Petre 23/10/2011 la 10:15

    Am preluat ideea, am schimbat numele …


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


