Doctorul si pacientul: banc

Hai ca s-a mai dus o saptamana de ‘munci’. Si daca tot veni el weekendul, hai sa zicem si un banc. Unul bun, pe care l-am auzit astazi la un coleg.

Pacientul: Domnule doctor, mi-ati taiat mai mult de jumatate din ficat. De ce?

Doctorul: Era stricat.

Pacientul: Domnule doctor, mi-ati taiat si din splina, mai mult de jumatate. Ce avea?

Doctorul: Era terminata.

Pacientul: Domnule doctor, dar mi-ati luat si rinichiul drept. Asta ce mai avea?

Doctorul: Asta nu avea nimic, eu aveam o obligatie.

3 Responses to “Doctorul si pacientul: banc”


  1. 1 Boogie 14/10/2011 la 22:38

    Doctorul a scapat de obligatie si pacientul de un rinichi perfect sanatos. :)) Numai ca primul este mai fericit decat cel din urma.

  2. 3 bucurosul 15/10/2011 la 20:41

    am ras la banc super :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


