Blogciting.com, free blog premium

Cand vorbim despre platforme de free blog avem mai multe variante. Cele mai cunoscute fiind blogspot.com si wordpress.com. Despre ele am mai scris in articolul Bloguri gratis.

Blogciting.com se doreste a fi mult mai mult:

platforma pentru blog – ruleaza pe wordpress:
– ofera domeniu gratuit, cu extensia nume.blogciting.com
– ofera hosting gratuit

Comunitate activa, ceva gen toateblogurile.ro

Suport tehnic

Templaturi si pluginuri

Adsense

Propriul domeniu

Un al doilea blog al meu ruleaza pe aceasta platforma: Blog 137. Alte bloguri cunoscute, de mine: Adriank, BucurBlog.

3 Responses to “Blogciting.com, free blog premium”


  1. 1 Annitu 14/10/2011 la 13:52

    Nu am mai auzit de ea până acum..Bine, nici nu m-am prea interesat de platforme de free blog.

  2. 2 Bogdan 14/10/2011 la 15:37

    ce ofera ei acolo nu e domeniu ci subdomeniu. daca te lasa sa-ti atasezi si propriul domeniu e ok…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


