Bloguri advertoriale

Nu vreau sa fac pe profesorul, vreau doar sa zic si eu ceva, ceva ce ma gandesc eu ca este normal, si anume:

Max. 25% din posturi-advertoriale, restul opinii.

Adica, nu poti avea si capra si varza. Ori vrei bani si scrii doar pentru bani, ori vrei cititori si scrii pentru cititori.

Nimic de zis, e normal sa mai faci si un ban, dar cu prudenta, caci fara cititori nu vei avea nici bani. (parea mea).

No offense!

18 Responses to “Bloguri advertoriale”


  1. 1 Tudor 11/10/2011 la 20:03

    Eu mi-am propus sa postez un articol monetizat (articol publicitar sau participant la un concurs) la 10 articole nemonetizate. e greu, dar vreau sa-mi respect aceasta promisiune imediat ce ajung la zi cu restantele.

    • 2 Derscanu 11/10/2011 la 20:31

      Frumos asa.
      Asa ar trebui sa arate blogosfera. Dar, in fine, se compenseaza, unii scriu prea multe advertoriale, altii, cazul meu, mai decloc.

  2. 3 'mnealui 11/10/2011 la 20:10

    Greu al naibii! Chiar voiam sa scriu despre asta si cred c-am s-o si fac.
    PS. sper sa mai treci pe la mine.

  3. 6 Boogie 11/10/2011 la 20:35

    Perfect de acord cu tine. Intru pe blog pentru ca imi plac opiniile persoanei respective. Daca blogul este plin de advertoriale, nu ma obosesc sa mai intru.

  4. 8 Reclame Tv 11/10/2011 la 20:48

    Acum depinde si de felul in care e scris advertorialul …

  5. 10 Havrince Daniel 11/10/2011 la 21:04

    Si e si mai rau cand sunt plin de advertoriale ieftine, gen 1-5euro.

  6. 12 Mihai Motrescu 11/10/2011 la 23:14

    cam asa zic si eu, cred ca am reusit sa pastrez pana acum proportia cuvenita..

  7. 14 D-Petre 12/10/2011 la 09:56

    Deocamdata nu mi-am prea pus problema advertorialelor … sunt cam nou prin blogosfera si nici n-am incercat – inca – sa-mi monetizez blogul.

  8. 16 Pato Basil 12/10/2011 la 23:18

    si eu am un plan de maxim 5 articole de gen pe luna…. si ma cam tin de el😀 de asta m-am si retras din superblogg acolo eram cam obligat sa-mi incalc principiile!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,279 hits

Urmărește-mă pe Twitter


