Gandirea logica omeneasca

Imi place un lucru la wordpress.com, si anume, in Panoul Control vad top blog, top post, recent post. Bineinteles, asta pentru cei gazduiti aici pe wordpress.com.   Acelasi lucru vad ca l-a implementat si blogciting.com, platforma de blogging free romaneasca, o platforma ce ruleaza tot pe wordpress, si unde am si eu un blog: www.derscanu.blogciting.com.

Bun, si aici pe wordpress.com la top post am vazut ceva interesant, un post: Ce ar face Isus in locul meu?

Bun, ideea preluata de aici si modificata de mine, suna cam asa:

Pot eu sa nu raspund cu violenta la violenta?

Adica, Isus nu a facut altceva decat sa intoarca obrazul, la fel a invatat si pe cei ce ii urmeaza in credinta. Si totusi, pare atat de greu! Adica, cel putin ca idee este frumoasa, demna de pretuit pentru cei ce vor sa fie credinciosi, totusi daca locuiesti intr-o zona, cum sunt mii, unde esti terorizat non-stop de diferite gasti, clanuri, poate chiar regimul totalitar, sau de ce nu, in unele cazuri de um membru al familiei, ma intreb: oare de cate ori sa tot intorci obrazul?

Nu vreu sa fiu prost inteles, cred cu tarie in ideologia crestina, dar este cam dificil. Insa, mai am mult de invatat, de inteles, de experimentat.

8 Responses to “Gandirea logica omeneasca”


  1. 1 bucurosul 11/10/2011 la 19:21

    Atunci cand Duhul Sfant locuieti in tine gandesti ca Dumnezeu si aplici ce spune EL.Abia atunci este usor,mult mai usor…

    • 2 Derscanu 11/10/2011 la 19:29

      Nu zic nu, totusi credinta trebuie sa fie acoperita de logica, caci Dumnezeu este un Dumnezeu al logicii. Nu al logicii omenesti, dar noi trebuie sa intelegem, nu putem face ceva ce nu intelegem.
      Dar, cum spuneam, mai am multe de invatat. Caci viata asta este ca o scoala.

  2. 3 Pato Basil 12/10/2011 la 23:23

    vad ca te-ai mutat si ai redirectionat… vrei sa modific linkul din blogroll in banuiesc ca o sa te ajute mai mult spre aceasta adresa in caz ca renunti la celalalt de tot!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


