Doua pluginuri, cam greu fara ele

Comment Luv si Top Comentator Widget, da, aceste doua pluginuri imi vor lipsi, insa ce sa fac, nu pot avea si capra si varza.

Oricum nu regret schimbarea, ma voi adapta. Vad eu cum.

Cum sa imi rasplatesc eu comentatorii, e cam greu fara cele doua pluginuri. I-a sa vedem:

Duminica cu frig si ploi

Violenta se vede la Giurgiu
Maxim, vom vedea. Aha!

Era sa uit, mai scriu si aici: Blog, dereglari psihice

15 Responses to “Doua pluginuri, cam greu fara ele”


  1. 1 bucurosul 10/10/2011 la 21:03

    asta doua poate vreodata vor fi bagate in wordpress pe platforma lor,bine ar fi…

  2. 3 Bogdan 10/10/2011 la 21:55

    nu folosesc nici unul nici altul… sunt dovada vie ca se pate😀

  3. 5 'mnealui 10/10/2011 la 22:21

    Stii tu, noi sa fim sanatosi…!
    Mersi frumos.😉

  4. 7 D-Petre 11/10/2011 la 09:27

    Timp sa ai ca sa scrii pe bloc si si noi timp sa comentam.

  5. 9 andreea iulia toma 11/10/2011 la 09:36

    Da, am remarcat lipsa lor, dar nu ne impotmolim noi intr-atat. Am bagat de seama ca mai scriii si prin alte locuri. Imi place. Dar cum reusesti sa te imparti? Ca vad ca si acolo scrii intensiv.

    • 10 Derscanu 11/10/2011 la 18:10

      Nu scriu prea des, in ultimul timp am facut-o, caci m-as imparti intre cele doua platforme free. Timp? Nu prea am, doar ca in timpul zilei imi vin idei, iar seara si in weekend le scriu. Sincer mie imi este usor sa scriu atunci cand am despre ce.

  6. 11 Reclame Tv 11/10/2011 la 10:11

    Pacat totusi de Top Comentatori …

  7. 15 Reclame Tv 11/10/2011 la 20:45

    Devine interesant🙂


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


