Mircea Badea violentul

Mai Badita mai, fii mai calm mai karatistul lui tata! Vrei sa il omori pe Nasu, mai?

Pai mai tartacuta, tu vrei sa moara jumatate din Romania, adica aia care nu au aceleasi idealuri ca si tine. E hai, ca o iau pe aratura: Pai ce, tu ai idealuri? Poate in portofel. Ca deh! Plateste bine tata Voiculescu nu?

Eu iti dau dau un singur sfat: vei-ti de oile tale, mai baietasi pus pe raca, ca nu esti tu de nasul lui Radu Moraru! Eu personal te apreciez, si multi altii, caci ai un stil interesant de abordare al subiectlelor, dar totusi, fii si tu mai demn de 2011! Vezi ca Nasu e mult peste nivelul tau, si asta mai la toate nivelurile(nivele tale)!

sursa img: vaduva.ro

6 Responses to “Mircea Badea violentul”


  1. 1 'mnealui 09/10/2011 la 20:59

    Vezi de ce nu ma uit eu la antene? De prea multi limbisti ce are felix.
    PS. Am modificat.

  2. 3 Petre 10/10/2011 la 13:58

    Din pacate pentru el, la ora actuală Mircea Badea a ajuns mai rau ca o ţaţă din piaţă.

  3. 5 Bogzilla 07/11/2011 la 03:09

    eu nu prea il halesc pe individ, dar la ora la care apare el pe teveu… nu prea ai ce alege. poate banciu… dar cam atat.

    • 6 Derscanu 07/11/2011 la 19:04

      Mie imi place de el, are un farmec anume. Posibil si pentru faptul ca oameni de televiziune buni nu prea mai avem. Deh! Daca Florin Calinescu nu mai activeaza.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


