Am revenit la vechiul meu domeniu

Da. derscanu.wordpress.com. Am decis, aici voi locui.

Am incercat mai multe variante free, dar dincolo de avantajele de acolo, imposibilitatea exportarii blogului a fost un mare neajuns, astfel ca am ales varianta free wordpress.com.

Sper ca acest lucru nu va descuraja cititorii mei, pana la urma un blog personal este tot blog personal, indiferent unde este gazduit sau ce domeniu are.

16 Responses to “Am revenit la vechiul meu domeniu”


  1. 1 Annitu 09/10/2011 la 18:13

    Lasă . E foarte ok aşa.

    Cui îi place ce scrii, va intra indiferent de platforma pe care ai blogul.

  2. 5 bucurosul 09/10/2011 la 20:02

    cine te apreciaza si articolele bune pe care la faci te va urmari,pana la capatul internetului daca e nevoie :))

  3. 7 Petre 10/10/2011 la 13:50

    uite ca te-am gasit si aici 🙂
    Ce sa zic … e decizia ta, tu iti sti prioritatile asa ca blogareste cu placere in continuare!

  4. 9 Reclame Tv 11/10/2011 la 10:10

    Din cele 3 variante free ai facut cea mai buna alegere 🙂

  5. 11 Tudor 11/10/2011 la 20:05

    Important este cat de lung ai blogul 🙂 Bafta si sa auzim numai de bine

  6. 13 Boogie 11/10/2011 la 20:29

    Asadar, in concluzie si la urma urmei revii pe wordpress ?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


