600 Lei pe luna, mai bine stau acasa

Lumea te vrea odihnit!!!

Salariul minim in Romania este de 600 de lei. Si majoritatea angajatorilor sunt multumiti cu asta. Atat de multumiti incat ar prefera ca toate salariile sa fie asemeni. Doar ei, ca mari patroni si sefi sa se scalde in mii de euroi.

Cum insa, cel putin eu, am 3 persoane in intretinere, cum oare sa ma descurc cu 600 lei/luna? Ei, si pentru a ma descurca, adica sa nu mor de foame eu si familia mea, trebuie sa am si al doilea job. Numai ca, doua joburi sunt extrem de obositoare. Norocul meu este ca Dumnezeu m-a creat ceva mai rezistent, totusi, abuzul se pedepseste, si eu stiu asta, doar ca trec peste.

Bun. Si cu timpul oboseala isi spune cuvantul. Asa ca la ambele joburi ajung obosit. Lumea insa, sefii si colegii: ma vor odihnit. Imposibil, asa zice eu, din proprie experienta. Daca unii au parte de sprijin, adica neamuri prin UK, parinti sau socri la tara – de unde cotizatia vine la greu, poate un apartament central inchiriat, ceva mosteniri prin conturi, cine stie, eu insa duc lipsa, asa ca:

600 lei pe luna: prea putin. Si din aceasta cauza, nu pot face ce vrea luma: sa fiu odihnit la munca.

Apropo! daca as veni de la tara si as locui cu chirie, din 600 lei pe luna, cati bani as pune deoparte?

11 Responses to “600 Lei pe luna, mai bine stau acasa”


  1. 1 andreea iulia toma 10/10/2011 la 09:00

    Cu 600 lei n-ai cum sa traiesti. cu 600 lei nici chiria nu o platesti. Hai ca deja seamana a text de hip-hop.🙂 Da’ e cat se poate de serios. Noi avem impreuna 2000 lei, in curand vom ramane la 1200 lei, dar asta e alta poveste, si nu ne ajung de la o luna la alta. Ba ne si imprumutam.

  2. 4 bucurosul 10/10/2011 la 21:02

    la tara poti traii cu 600 de lei daca nu ai vici pacatoase…daca.

  3. 6 Bogdan 10/10/2011 la 21:57

    sau un job mai bine platit… inca se gasesc🙂
    cauta!

    • 7 Derscanu 10/10/2011 la 22:05

      Asta am de gand sa fac, dar deh! trebuie ceva timp, caci daca atunci cand m-am angajat am alergat 3 saptamani dupa acte, acum la demisie tot cam asa va fi.
      Asa e doar la bugetari sau si la patron?

  4. 8 Pato Basil 12/10/2011 la 23:26

    putem face ceva? bine eu pot sa imi vad de drumul meu si sa traiesc decent, dar pe altii cum as putea sa ii ajut? banuiesc ca asta e legea firii

    • 9 Derscanu 13/10/2011 la 17:31

      Fiecare in dreptul nostru trebuie sa gasim solutii pentru a trai decent, dupa cum spui tu, numai ca pare din ce in ce mai greu in Romania.
      Legea firi? Poate. Totusi, ma gandesc la faptul ca traind in 2011, in Europa, ar trebui sa fie mai decenta viata, la modul general.

      • 10 Pato Basil 13/10/2011 la 21:39

        vezi tu… unii muncesc cum zici tu 2 joburi si altii de lene traiesc din ajutoare sociale… bine nu stiu cum traiesc ca beau la birt banii aia! dar traiesc… fara sa munceasca!

        • 11 Derscanu 13/10/2011 la 21:42

          Din pacate asa este. Suntem o tara de asistati. Si din cauza lor, cei care ar merita pe bune sa fie ajutati de stat, nu au loc.
          Iar cei ce lenevesc prin carciumi pe banii statului rad cu gura pana la urechi de fraierii ce muncesc pe un salariu minim pe economie.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


