Blogul si hostul

Poate ca nu costa cine stie ce un domeniu si un host, totusi eu ma gandesc de ceva vreme sa renunt la domeniu si host in favoarea unuia free.

Blogspot desi simplu, cu atuurile lui, ma lasa rece din cauza greutatii comentariilor. Ar fi trei variante free, toate bune si frumoase:

wordpress.com, cel mai mare provider, daca il putem numi asa, de free bloging, cu limitarile lui, de inteles de altfel.

blogciting.com, promite imbunatatiri serioase, sa rupa gura targului, zic ei.

haipa.ro, una din cele mai vechi platforme de free blogging din Romania.

Deci: Apelez deci la bunavointa cititorilor :Ce imi recomandati dintre astea trei? Si nu vreau sa aud cum ca nu e cine stie ce bani domeniul si hostul, cine are asa multi bani sa imi dea si mie!!!🙂

21 Responses to “Blogul si hostul”


  1. 1 Pato Basil 08/10/2011 la 17:06

    eu nu cred in hosturile astea free, prefer profesionale cu un contract sa am garantia datelor ca sa zic asa!

  2. 5 Bucur 08/10/2011 la 19:48

    acum nu functioneaza hostul asa ca cred ca curand o sa ma mut si eu…wordpress.com recomand ceea ce am.

  3. 8 'mnealui 09/10/2011 la 07:05

    WordPress dar free e cam limitat.

  4. 11 derscanu 09/10/2011 la 10:58

    Si totusi, blogcitning.com sunt destul de seriosi. Poti pune si scripturi in post, au teme frumoase, pluginuri, indexare buna. http://adriank.blogciting.com/ are blogul la ei, si pare OK.

  5. 12 skykery 09/10/2011 la 15:25

    La inceput am folosit Haipa, chiar daca domeniul lor te cam sictireste, dar ti-l recomand daca e sa alegi intre cele de mai sus .

    • 13 derscanu 09/10/2011 la 15:43

      Tot incerc sa modific ceva pe un blog ce il am la ei de mai mult, si nu merge deloc. Poate mi se pare mie, dar nu prea sunt profesionisti, repet, poate mi se pare mie.

  6. 14 Adriank 09/10/2011 la 16:23

    eu de vreo 6 luni am zis ca la prima chestie care nu-mi convine la blogciting, m-am si mutat pe domeniu privat. si uite ca nu mi-au oferita inca ocazia. deci pe blogciting chiar nu ai de ce sa te plangi, mai ales ca acum au bagat si nush cate sute de teme si smekerii.

    • 15 Derscanu 09/10/2011 la 16:27

      Sunt buni, doar ca eu vreau sa pastrez si intreg continutul blogului, si ei nu imi permit un import xml mai mare de 2M, al meu are 13M.
      Asa ca am ales wordpress.com.

  7. 16 Annitu 09/10/2011 la 18:14

    Mă bucur că ai ales wordpress. Ai făcut cea mai bună alegere.

  8. 18 bucurosul 09/10/2011 la 20:00

    te felicit pentru alegere,te voi urmarii in continuare.

  9. 20 Petre 10/10/2011 la 13:38

    Facem chef de casa noua ?
    Venim si noi cu un cadou ceva … un algocalmin, un antibiotic …🙂


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


