Viata mea, parca nu e a mea

Viata mea, parca nu e a mea

De Derscanu, filozofie de moment

Ieri m-am nascut, si astazi sunt un om matur. Destul de matur.

Ce repede a trecut totul! Am mai auzit undeva asta, dar astazi cand m-a oprit o clipa din tot si am privit inapoi, parca ieri eram un copil, iar astazi…… Doamne ce repede a trecut totul! incredibil de repede. Si parca nu am realizat nimic.

Poate nici nu aveam cum sa realizez ceva in scurtul timp al existentei mele. Desi am facut ceva, lucruri pe care altii nu le-ar face in mii de ani, la care unii nici nu pot visa, si totusi, prea putin.

Dar ce este cel mai inspaimantator este faptul ca ceva nu e in regula. Am momente in care simt, stiu, ca nu asta e viata mea, ca nu asta e menirea mea, ca traiesc o alta viata, a altcuiva. Sa fie doar in mintea mea? Nici macar nu stiu ce altceva as fi putut face in viata mea, banuiesc ca ceva mult mai inalt, mai antrenant, mai plin de eroism. Si totusi, desi nu vad ce anume, m-a gandesc ca poate mintea mea ma protejeaza, nu vrea sa imi arate cealalta fata, cealalata varianta, sa nu intru in disperare.

Dar daca viata mea nu e a mea, atunci a cui este? Viata cui traiesc eu, si mai presus de toate: cine traieste viata mea, menirea mea?

P.S. SG1, ce film!

2 Responses to “Viata mea, parca nu e a mea”


  1. 1 Bucur 08/10/2011 la 06:04

    detalii despre film vreau,mersi doar cateva macar.

  2. 2 derscanu 08/10/2011 la 16:05

    StarGates SG1, unul dintre cele mai bune filme seriale SF realizate vreodata. Desi sunt mai multe parti, printre care si StarGates Atlantis, totusi, cel mai reusit este SG1. Mii de lucruri noi aduse in discutie, teorii stiintifice avangardiste, si totul realizat intr-un mod simplu si atractiv.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,279 hits

Urmărește-mă pe Twitter


