Citesc blogurile din Google Reader

Ei bine da. Iarasi sunt in pana de timp, adica am eu ceva timp si pentru online, pentru a imi arunca un ochi pe ici pe colo, dar nu suficient. Asa ca de ceva timp folosesc din ce in ce mai mult Google Reader.

Imi consuma foarte mult timp sa iau fiece blog, manual, sa intru pe el, sa vad daca a mai scris ceva. Asa ca Google Reader ma anunta cand apar noi posturi pe blogurile ce le-am pus acolo. Ar mai fi fost si varianta cu mailul, dar intru pe mail mai rar, asa ca cine scrie des si bine va fi citit de mine.

Daca timpul este foarte scurt citesc titlul postarii si daca mi se pare neinteresant nu mai intru. Asa ca fie puneti titluri atractive fie scrieti ceva interesant. Normal ca nu voi dicta eu ce sa scrieti pe al dumneavoastra blog, nici gand, nici nu ma ridic eu acum cu pretentia ca sunt eu marele blogger atotstiutor si am pretentie sa citesc doar teze de doctorat, nu. Eu spun doar adevarul, deci sper sa fiu inteles, sa nu se considere aroganta sau tupeu.

P.S. Nu vreu sa bat un apropo nimanui, dar:

Se citeste tot articolul si apoi se comenteaza, caci cateodata primele randuri pot fi o simpla introducere fara o legatura prea stransa cu subiectul principal al postarii. Parerea mea, atat.

 

3 Responses to “Citesc blogurile din Google Reader”


  1. 1 Petre 06/10/2011 la 10:04

    Mie imi place sa intru pe bloguri, sa mai analizes temele folosite de fiecare si bineinteles sa citesc articolele noi. Nu prea folosesc readerul … inca.

  2. 3 Val33ntyn 08/10/2011 la 18:24

    Si eu folosesc readerul, foarte util.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


