Crestem odata cu blogul

Cand am inceput bloggingul prin 2009 habar nu aveam cu ce sa mananca. Dar pentru ca imi place sa gandesc, sa exprim in scris ceea ce gandesc, sa citesc si sa creez, am inceput. Incet, usor, timid, pe de-a busilea, si am mers. Nu am ajuns prea departe, caci de la Pamant la Luna e cale lunga, dar sunt si eu pe aici prin online, am ceva prieteni virtuali:

Pato vorbeste despre promovare

Andreea Iulia Toma: Sanatate sotului tau iti urez eu si bloggeri care te citesc

Tudor face o referire frumoasa despre omenia din bloggosfera

Cudi aduce in discutie o problema spinoasa: banii, mai exact lipsa lor

Mihai Motrescu: face o afirmatie splendida ce ne da de gandit (poate voi scrie ceva despre):  încă de mic am fost nevoit să-mi întrerup educaţia pentru a merge la şcoală

17 Responses to “Crestem odata cu blogul”


  1. 1 Pato Basil 30/09/2011 la 20:54

    multumesc de link 😀 toti au inceput de undeva… daca nu chiar de la zero asa ca nu ii bai ideea e ca iti place ce faci, asta conteaza!

  2. 2 derscanu 30/09/2011 la 21:48

    Adevarul este ca am invatat multe odata cu blogul, asta nu inseamna insa ca nu mai am de invatat.

  3. 3 danutz 30/09/2011 la 21:49

    Am mai incercat de vreo doua-trei ori sa trag un „tignal” la trecerile mele pe aici (Hello!), dar nu stiu ce se intampla ca apare un „chimita” care imi spune:
    „Name or email incomplete/incorrect !” Ori eu nu ma mai recunosc, ori nu mai stiu ce scriu, dar ceva nu e in regula! De ce spun asta? Pentru ca vreau sa-ti atrag atentia in mod politicos si cu respectul cuvenit ca „am trecut pe aici”! Si o sa mai trec!
    Ganduri faine!

  4. 5 Cudi 30/09/2011 la 22:32

    Multumesc pentru cuvantul „prieten”. 🙂

  5. 8 Bucur 01/10/2011 la 08:34

    toti am inceput la fel,de la zero si unii chiar au ajuns sa aive page rank3 :))

  6. 10 Petre 01/10/2011 la 11:59

    2009 ? pai ai deja ceva vechime prin blogosfera …
    Ce sa zic eu, care am inceput blogul in vara asta dar cum orice calatorie incepe cu primul pas sper sa nu ma impiedic la urmatorul pas 😆

  7. 14 Boogie 02/10/2011 la 20:57

    De jos se ajunge sus, deci daca scrii in continuare va fi ok.

  8. 16 andreea iulia toma 03/10/2011 la 17:06

    Ma bucur sa ma numar printre ei.:)


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


