Mama ei de aroganta!

Am un sef la munca…. mama lui de sef!
Asa sunt eu mai direct, pe blog, caci lui degeaba ia-si spune, caci prostia nu se masoara in aroganta.
Ce este aroganta? pai ceva aiurea, ceva despre care a scris si Pato cu ceva zile in urma.

Nu vreau sa il complectez pe Pato, vreau doar sa, nici nu stiu ce vreau, ideea este ca seful asta al meu nu este unicat, nu. Ca el is’ tare multi, caci deh! „mare e gradina, si plina de …

Ce ma oftica cel mai tare este nu aroganta in sine, ci prostia. Caci daca ar fi fost vorba de un Einstein nu ma suparam, dar asa, sa te crezi superior doar pentru ca cineva pus sus ti-a dat si tie un loc caldut, si acum sa te crezi rege, cam airea. As fi vrut sa ii spun:

„Ba! boule analfabet! Daca te-as intalni pe strada nici un scuipat nu as fi dat pe tine!”

Dar am tacut, e mai bine.

P.S. am prea multi sefi. Si chiar daca printr-o minune vreunul ar citi acest blog nu ar sti despre cine e vorba, deci nu pot primi avertisment.

12 Responses to “Mama ei de aroganta!”


  1. 1 Pato Basil 29/09/2011 la 21:40

    Durule!… se spune ca timpul le rezolva pe toate, cel putin asa imi spune mie lumea

  2. 4 molie 30/09/2011 la 09:32

    Romania: prea multi sefi si prea putini indieni.

  3. 6 Cudi 30/09/2011 la 10:04

    Daca te consoleaza cu ceva, nu esti singurul in ipostaza asta. Din pacate pentru noi si pentru tara asta, care dudie de atatia sefi destepti.

  4. 8 Petre 30/09/2011 la 11:00

    „prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul”

  5. 10 Bucur 30/09/2011 la 17:57

    Ia spuso,bravo. :))

  6. 11 Bucur 30/09/2011 la 17:58

    P.S. ai avut si teme mai frumoase,uite aici un sait de teme bune http://www.themelab.com/


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


