WordPress.com, o alegere buna

Multi bloggeri au ales domeniu si hosting insa nu toti au si fost multumiti. Poate ca domeniul nu poate cauza probleme, decat o data pe an, dar hostingul…. Pai din moment ce nea Google a anuntat ca va penaliza site-urile ce se incarca greu, sau care functioneaza cu „pauze”, de ce sa mai tin blogul pe un server slab? De ce sa mai platesc hosting, fie el si ieftin, daca cel oferit de wordpress.com este gratuit si fara probleme?

Adevarat ca pe hosting platit pot pune wordpressul cu pluginuri, cu teme pe ales, cu diferite scripturi, cu Adsense, cu etc. Dar daca un serviciu platit este mai slab decat unul gratis, de ce nu as alege pe cel gratis?

De exemplu, morosan.eu (pedagogul) a renuntat la domeniu si hosting cu plata pentru cel oferit de cea mai mare platforma free de blogging.  Si pe mine ma bate acest gand, dar ma gandesc ca deja pe domeniul actual am multe articole indexate, ca am un PR- 3 (cat o conta si asta!?!?). Nu stiu, dar chiar intreb: daca ala free e mai bun, de ce sa mai dau si bani pe unul slab?

 

9 Responses to “WordPress.com, o alegere buna”


  1. 1 Pato Basil 29/09/2011 la 10:16

    eu cred ca poti sa-ti pastrezi domeniul… din cate stiu eu!

  2. 3 Petre 29/09/2011 la 11:12

    Poti alege sa-ti schimbi hostul cu altul mai bun … nu cred ca solutia gratuita iti ofera la fel de multe posibilitati de customizare ca un host platit.

  3. 5 StafidutZ 29/09/2011 la 12:32

    Depinde de unde-ti iei hosting-ul, ca asta-i cel mai important in prima faza, eu unu am avut pana acum de la 3 companii diverse, si anume forcesp romani, hosting varza( din cate am inteles de la un prieten acum si-au mai revenit si ei sunt mai ok. dar ca preturi sunt foarte buni), dupa ipv o mare perioada de timp ( 1 an ) nu am avut probleme, dupa aceasta perioada a inceput lag,cand ceream explicatii nu primeam nimic, pana intr-o zi cand m-am trezit cu „contul dumneavoastra a fost suspendat” cu toate ca mai aveam 4 luni, dupa mii de e-mail-uri trimise, primesc un raspuns „ne cerem scuze pentru intarziere,serverele noastre au fost HACKED, revenim cu informari”, nu a mai revenit nimeni, in fine, acum mi-am luat la goddady, vreau sa-ti spun ca sunt foarte multumit, mai ales de securizare,primeam foarte repede raspuns la probleme ( au fost ceva, e ceva diferit, nu e cu domeniu/cpanel )si se misca destul de bine, acum sa vedem. Cat despre platformele gratuite de blogging, nu prea ai multe posibilitati, esti limitat.

    • 6 derscanu 29/09/2011 la 19:56

      Pe WordPress.com – nu am auzit de hacked.
      Adevarat ca esti limitat, acum depinde si ce vrei de blog.

  4. 7 'mnealui 29/09/2011 la 14:28

    as zice sa schimbi hostul cu unul bun dar asta ar insemna cam 300 de lei asa ca… nu stiu ce sa zic.

    • 8 Derscanu 29/09/2011 la 19:42

      300 de lei sunt bani, poate pentru unii nu, dar pentru mine, spre exemplu, sunt destui. Daca blogul nu produce bani, de ce as plati pentru el cand avem varianta free?

  5. 9 Bucur 29/09/2011 la 21:21

    30 de lei pe 6 luni nu e mult zic eu,dar sa stii ca si varianta free e buna.Eu am si pe wordpress.com blog…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


