Audi, ce masina!!!!

Visez cu ochi deschisi!

Parca vine un dealer auto si imi cere sa fac o mare campanie pe blog pentru firma lui de vanzari auto, si ca remuneratie imi da un ceva, ca in poza (Audi A4-asta in cazul in care dispare poza).

Ei, si daca in Inceptions, visul are mai multe stadii, de ce masina mea primita cadou nu ar fi una super-tare: sa consume 0,5litri/100Km?

Ce vise tampite mai am cateodata! E, sa fim seriosi, cine sa ofere cadou un Audi, dar macar sa il faca sa consume mai putin decat un scuter, nu?

6 Responses to “Audi, ce masina!!!!”


  1. 1 Pato Basil 29/09/2011 la 10:13

    mai da esti… si pretentios si mie mi-ar placea un audi, dar daca te gandesti cat costa sa o intretii te cam lepezi de ea!

  2. 3 Petre 29/09/2011 la 11:02

    😆 pai ori scuter ori super masina … trebuie sa te hotarasti.

  3. 5 StafidutZ 29/09/2011 la 12:43

    Cine nu si-ar dorii un audi a4 mai ales daca-i CADOU :-))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


