Sa renunt la fumat!!!

Acest lucru mi-l propun pentru finele acestui an, caci nu mai e mult din 2011, acum trece.

Dar pentru ca sunt un fumator inrait, duc si un pachet si jumatate, trebuie sa fac ceva, caci nu este suficient sa zic gata. Cand am renuntat la alcool, acum 6 ani, am zis stop, si a fost suficient, asta poate si pentru faptul ca am vazut destule probleme cauzate de consumul de alcool. Cand am zis stop consumului de produse de origine animala, am facut-o pe considerente morale: Viata noua fara carne.

Insa cu tutunul e mai greu, mult mai greu. Daca analizam un pachet si jumatate de tigari inseamna 30 de tigari. La doar 5 minute per tigara am 150 de minute de fumat, adica 2 ore si jumatate dintr-o zi. Deci, trebuie acoperit acest timp cu ceva, ceva care sa atraga, sa ma faca sa uit de tigara.

As dori ceva sfaturi, ce ati auzit, ce ati aplicat, ceva concret, nu ceva de genul: „te lasi si gata!”, caci am incercat, nu merge.

sursa img: senthilscribes.blogspot.com

18 Responses to “Sa renunt la fumat!!!”


  1. 1 Reclame Tv 24/09/2011 la 21:09

    Am fumat mai bine de 15 ani. Uneori erau zile cand 2 pachete nu-mi ajungeau.
    Pentru a te lasa de fumat iti trebuie in primul rand o motivatie, eu am gasit-o cand mi s-a nascut baiatul.
    Am scris aici: http://www.reclame-tv.ro/100-de-zile-de-cand-m-am-lasat-de-fumat/

  2. 2 Bucur 24/09/2011 la 21:19

    Domnule draga exista o metoda sigura de lasat,stiu ca o sa razi sau nu o sa intelegi dar eu cred din toata inima mea ca atunci cand ceri ceva Lui Dumnezeu iti da.Cerei treaba asta,Doamne vreau sa ma las de tigari,ajuta-ma.

    • 3 derscanu 24/09/2011 la 21:36

      Asa este, doar ca Dumnezeu te ajuta nu iti baga in traista.
      Pentru a reusi trebui combinat ajutorul Divin cu efortul omenesc. Iar efortul omenesc este ceea ce lipseste in cazul meu, caci ajutorul Divin va fi mereu prezent.

  3. 4 Reclame Tv 25/09/2011 la 14:04

    Off topic: Ai avut si theme mai bune ca aceasta …

  4. 6 Petre 25/09/2011 la 20:43

    Vrei sa renunti si la fumat ? la baut ai renuntat, la produse de origine animala spui ca ai renuntat … e cam grav. Sti ca suma viciilor e constanta – oare cu ce ai inlocuit bautura sau cu ce vrei sa inlocuiesti tigarile ?
    La modul serios acum – incearca sa reduci numarul tigarilor fumate pe zi – daca ajungi pe la 10/zi nu mai e o problema sa te lasi de tot dar nici daca nu renunti definitiv nu mai e vreo mare problema la 8 – 10 tigari pe zi.

  5. 8 Boogie 25/09/2011 la 20:53

    Si eu as vrea sa ma las de fumat dar, tot asa imi trebuie o motivatie. Cand gasesti ceva, sa ma anunti si pe mine.😀

    • 9 derscanu 25/09/2011 la 21:31

      Voi incerca in urmatorul timp sa adun cat mai multe informatii, istorioare, si tot ce pot, apoi voi scrie in articol mare pe aceasta tema. Si sper ca in ziua cand voi publica acest articol, voi fi si renuntat la fumat, macar de 3 zile.

  6. 10 Petre 25/09/2011 la 20:58

    Motivatia o poti gasi dar e nevoie si de multa vointa.

    • 11 derscanu 25/09/2011 la 21:37

      Vointa poate fi motivata de un motiv, dar nu un motiv oarecare, ci ceva extrem, ceva ce dincolo de orice dubiu ma va face sa le urasc din tot sufletul, sau nu stiu.., zic si eu.

  7. 12 Pato Basil 27/09/2011 la 14:43

    daca vreiai sa te lasi le lasi si gata… nu mai pui in gura tigara! altfel nu merge

  8. 14 andreea iulia toma 27/09/2011 la 17:46

    Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu vreun sfat. Iti impartasesc doar norma zilnica de tigari. Dar pe mine nu ma bat astfel de ganduri. Cu alcoolul e mult mai usor. Bine, eunu beam mult, dar tot mai beam si eu o bere macar pe saptamana. Si de 2 ani si ceva rar se intampla. Am stat cu sampania de la Revelion inceputa pana la Paste. Si era sampanie, nu bere. Dar de tigari, nu stiu ce sa zic. Ca eu mi-s foarte dependenta.

  9. 16 Iulian Grecu 28/09/2011 la 18:07

    Si eu doresc sa ma las de fumat…de exemplu ieri mi-am zis „azi fumez doar 10” si am fumat 14…daca reusesti cumva sa ma anunti si pe mine🙂
    sper sa reusesti, sper sa reusesc!

  10. 17 StafidutZ 29/09/2011 la 12:50

    Tigarile= droguri, eu am un prieten are aproape 50 de ani, fost capitan de vas de croaziera, iubea carnea,iubea sa dea la peste,iubeste tigarile, ei bine s-a lasat de toate, nu mai da la peste, nu mai mananca DELOC carne, dar nu reuseste sa se lase de tigari. Problema asta o am si eu si prietena mea, ne chinuim de 1 an de zile sa ne lasam, mai mult de 2-3 zile nu reusim. Dar sper ca intr-o buna zi o sa ma las ( nu vreau sa aud o veste proasta de la vre-un doctor , dar cred ca asta m-ar face imediat sa renunt la tigari ).


  1. 1 Ţigara, revelionul, dorinţa şi peştera « Mă las de fumat! Trackback pe 14/01/2012 la 22:16

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


