Scriu cu picioarele, tastatura e de vina

Cum zicea si Pato despre medici, asa am ajuns si eu, si culmea: nu sunt medic.

Dar de ceva vreme scriu foarte mult la tastatura, insa cu pixul mai rar. Si daca stau sa ma gandesc sigur scriu mai repede la taste decat pe hartie. Pentru ca ma grabesc, pentru am timpul cu portia, mai gresesc, mai mananc o litera, mai pun ceva litere invers, cum ar fi, in loc de: problema scriu prolbema, asta pentru ca ma grabesc, nu pentru ca nu as stiu sa scriu. De asemenea mi s-a intamplat sa scriu: septnbrie in loc de septembrie, cu toate ca stiu de la scoala, si stiu si noaptea in somn ca inainte de ‘p’ si ‘b’ se pune ‘m’, totusi, pe tastatura litera ‘n’ este lipita de ‘m’, deci: graba.

Vorbeam cu un prieten ce mai merge pe ici pe colo, si imi spunea de americani, de aia de rand, nu jurnalisti sau profesori, la ei nu prea conteaza cum scrii sau cum te exprimi, ci ceea ce spui. Acum, ma gandesc ca o fi si din cauza multitudinii de straini ce locuiesc pe acolo, caci America este un fel de amestecatura de nationalitati, si fiecare a pocit limba cum a stiut el mai bine. Dar, sa ne intelegem noi, asta conteaza. Caci sincer, nu stiu ce ati inteles din articolul asta.

6 Responses to “Scriu cu picioarele, tastatura e de vina”


  1. 1 Pato Basil 10/09/2011 la 23:52

    eu inca scriu caiete:D la fiecare curs… nu scriu foarte frumos
    nu poate sa zica nimeni asta, dar scriu citet-lizibil😀

    • 2 derscanu 10/09/2011 la 23:55

      E bine, eu nu prea mai am tangente cu caietele, doar ceva notite in graba, restul e online.

      • 3 Pato Basil 11/09/2011 la 00:04

        nu ma duc cu laptopul dupa mine, plus ca nu pot sa scriu la dictare foarte repede… si cand copii la fel. pe tastatura am probleme… cand produc insa, cand gandesc zici ca-s fulger😀

  2. 4 Bucur 11/09/2011 la 08:03

    esentialul conteaza dupa mine si mai putin faptul ca ai ‘mancat o litera doua :))

  3. 5 Petre 12/09/2011 la 10:09

    De multe ori se intampla, din viteza, sa mai scapi o litera sau sa tii prea mult tasta apasata si sa o dublezi dar nu cred ca asta-i marea problema. Normal ca e de dorit ca textele sa fie scrise corect sau cel putin fara greseli grave dar cel mai important mi se pare ca ideea sa fie inteleasa.
    Se intampla, cateodata, ca atunci cand n-are argumente ca sa te „combata” un interlocutor virtual sa se lege doar de greseli de tastatura sau de mici greseli gramaticale.

  4. 6 Noni 22/09/2011 la 12:57

    Si mie mi se intampla foarte frecvent sa invers literele din graba si asta se datoreaza faptului ca scriu cu toate cele 10 degete si mainele nu se sincronizeaza mereu.
    Cel mai des gresesc la inevrsiunea „pentru” „penrtu”
    In plus am luat o tastatura noua scumpa care uneori nu imi ia toate literele, in special litera „v” si astia nu vor sa mi-o schimba pentru ca, cand apesi tare scrie


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


