Blog pe hosting free vs platit

E frumos sa ai un blog pe wordpress varianta platita, insa daca nu ai bani pentru un hosting bun, la ce folos?

Adica am ce tema vreau eu, ce pluginuri imi doreste inima, dar daca cand mi-e lumea mai draga nu merge, e degeaba. Eu am o saptamana epuizanta, si nu ma timp mai deloc, si in putinul timp pe care il am vreau sa mai postez ceva, si surpriza! Nu merge.

Ma intreb: cum este posibil ca un serviciu gratuit sa fie mai bun decat unul cu plata?

Nu de altceva, dar daca lucrurile continua asa prefer sa merg pe wordpress.com sau alta varianta free, dar sigura.

13 Responses to “Blog pe hosting free vs platit”


  1. 1 Florin Morosan 07/09/2011 la 21:32

    Astăzi şi al meu blog a avut ceva probleme cu hostul …

  2. 4 Val33ntyn 08/09/2011 la 00:06

    Pai probabil nu ai ales providerul corect. De ex. eu ii recomand pe cei de la despregazduire, unde sunt si eu.

  3. 9 Petre 08/09/2011 la 11:10

    Avantaje si dezavantaje in fiecare parte. Nimic nu e perfect.
    Sa zicem ca la un host gratuit poti sa te trezesti ca se desfinteaza fara nicio explicatie si ai cam ramas cu ochii-n soare.
    La un host platit ai mult mai multe posibilitati de configurare dar si aici poti sa ai surpriza sa nu functioneze 100% din timp.
    Fiecare e liber sa aleaga … dupa posibilitati.

    • 10 Derscanu 08/09/2011 la 17:11

      Pai la un host free nu vad de ce as ramane cu ochii in soare, caci daca imi fac o copie xml o pot muta oriunde, asta daca am domeniul meu, cum spuneam.

  4. 11 Bucur 09/09/2011 la 20:44

    servarul meu este pe undeva afara din cate am inteles momentan sunt pe un server dedicat care nu e al meu…ce o fi mai departe Dumnezeu cu mila.

  5. 12 Aliceee Traveler 10/09/2011 la 15:44

    eu sunt foarte multumita de blogger, nu am avut niciodata probleme! Dar intr-o zi ma voi muta si eu pe domeniu😦 desi zau ca imi place asa!

    • 13 derscanu 10/09/2011 la 21:39

      Sunt de acord cu faptul ca blogspot ofera calitate fara bani, insa blogspot are cateva neajunsuri:
      comentariile sunt greoaie, plus ca pentru a avea un ‘reply’ trebuie sa modific mult prin tema, apoi nu se pot pune pluginuri, daca schimb o tema orice modificare facuta se pierde. Si la toate astea se mai adauga si faptul ca permalink nu exista, nici taguri indexate.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


