Angajati si angajatori

Simplu si la obiect

1. Visul oricarui angajator este sa aiba angajati de incredere.

2. Visul oricarui angajat este sa aiba un salariu mai mult decat decent.

Sa zicem ca eu sunt un angajator. Si vreau sa am deplina incredere in angajatii mei. Ce trebuie sa fac? Sa angajez spioni printre angajati, sa pun zece mii de camere video, sa angajez supervizori, sa fac matanii, sa ce? Raspunsul e simplu, la mintea cocosului: salariu mare. Atat de mare incat angajatul meu sa nu aiba ganduri necurate, caci in alta parte nu va mai gasi salariul de aici.

7 Responses to “Angajati si angajatori”


  1. 1 'mnealui 08/09/2011 la 08:01

    Orice salariu i-ai da unui angajat, el totdeauna va spune ca nu-i de ajuns, iar daca alt angajator ii ofera mai mult, dupa o vreme tot va ceda ispitei. Nu stiu pe afara cum o fi dar la noi, in Romania m-as mira sa gresesc.

    • 2 derscanu 08/09/2011 la 17:21

      Pai daca pe meseria mea se plateste 1000 lei, si un patron imi ofera 3000, eu cat de prost sa fiu incat sa dau cu piciorul la un asa salariu. Din contra, as face tot ce pot sa multumesc angajatorul, caci sunt convins ca nu mai gasesc in alta parte asa bine.

  2. 3 andreea iulia toma 08/09/2011 la 10:03

    Mda, interesant rationament…dar notiunea de salariu mare e relativa. Mare devine in scurt timp mic, ca omul se invata repede cu binele si vrea mai mult.

  3. 5 Petre 08/09/2011 la 11:19

    Nu doar salariul mare e suficient, mai depinde si respectul de care se bucura angajatul, multumirea de a vedea ca-i este apreciata munca, ca nu este doar o unealta de facut bani pentru patron.

  4. 7 Isis 09/09/2011 la 02:50

    Cred ca pentru unii angajati nu conteaza doar salariul, ci intregul pachet salarial, continand… sigur, masina, telefon, abonament de sanatate etc, DAR SI mediu de calitate, sef inteligent, program de lucru civilizat…
    Cand spun asta, nu sunt doar teoretician, ci am experimentat😉


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,130 hits

Urmărește-mă pe Twitter


