Iarasi la munca

Au trecut cele 39 de zile de concediu medical. 40 de zile de cand mi-am rupt mana.

Si astazi am inceput munca. Iarasi trezirea la ora 6.00, iarasi in tramvai, iarasi sefi, iarasi munca. Cam prea multe pentru o singura zi.🙂

Dar, usor, usor intru in normalitate, adica munca si munca, si iarasi munca. Caci deh! Fara munca nu sunt bani, fara bani nu este mancare si celelalte, si tot asa.

Daca in concediu am avut mai mult timp pentru blog, acum nu prea mai am, asa ca…. vom vedea ce si cum.

10 Responses to “Iarasi la munca”


  1. 1 'mnealui 01/09/2011 la 17:32

    Cat ai de munca, bucura-te!

  2. 3 GiacomO 01/09/2011 la 23:03

    E o bucurie să muncești, că știi că ai foloase. Doar că din când în când ai nevoie să evadezi din rutină.
    Spor la treabă.

  3. 5 MIhai Motrescu 02/09/2011 la 16:15

    spor la munca sper ca mana iti este bine:)

  4. 7 Bucur 03/09/2011 la 08:25

    nu stiam de mana,oricum pauzele mai lungi de 10 zile nu sunt bune dupa mine😉

  5. 9 Tudor 03/09/2011 la 21:36

    As fi preferat sa regasesc in articol si „familie”. Munca, sefi, mancare etc. …

    • 10 derscanu 03/09/2011 la 21:48

      Pai familia este mereu prezenta, de ea mi-ar fi dor, de sefi si tramvaie nu, ba chiar imi este lehamite de sefi si tramvaie si … nu mai zic.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


