Mnealui.info

Inca de pe la inceputurile mele blogosferice, pe cand eram mai mititel, nu ca acum as fi vreun monstru blogosferic, am inceput sa citesc un blog: mnealui.info. Cu articole scurte si la obiect, cateodata cu opinii, alteori cu dileme, in fine nu spun tot, cine vrea sa il citesca va descoperi singur.

In fine, un blog simplu, fara un milion de widgeturi in sidebare, cu multe comentarii pe articole. Eu nu am reusit sa adun o asa comunitate de bloggeri in jurul meu, care sa comentez asa des la articolele meu. Stop! Sa nu credeti ca spun asta din gelozie,  nu as avea motiv. Eu sunt plecat cate doua-trei luni consecutive de acasa, prin diverse zone, fara net, deci pauza pe blog. Plus ca multe din articolele mele sunt prea lungi, prea lungi pentru a fi si citite.

Christian Hertzug a scris cateva articole sponsorizate. Foarte bine. Cine s-a suparat, ii va trece. Eu sper ca prin acele articole a castigat ceva, nu de altceva dar eu cateodata nu mai am chef sa scriu pe blog. Cateodata ma interb: de ce as mai face-o? Pentru ca cititorii mei zilnici nu depasesc 100, iar banii produsi cu Adsense vin din site-urile in engleza. Totusi, scriu in continuare pe blogul meu, caci a devenit al treilea copil al meu, primii doi sunt reali: Erik si Dany, iar al treilea virtual: cafeneaua.net.

In fine, desi nu am cunoscut inca personal pe omul din spatele blogului, desi locuim in acelasi oras, doar ce am dedus din articolele sale am inteles ca este un om de caracter. Nu vrea nici sa il laud prea mult, caci cei mult strica.🙂 Oricum, sper sa ne intalnim intr-o zi cu SOARE.

 

4 Responses to “Mnealui.info”


  1. 1 'mnealui 30/08/2011 la 10:38

    Cu unele am castigat, cu unele nu, stii cum e: pierzi, castigi, negustor te numesti.
    PS. Acusi vine toamna si o sa vedem soarele cu portia.😉

  2. 2 derscanu 30/08/2011 la 10:53

    Eh, Soarele e de mai multe feluri🙂

  3. 3 Tudor 31/08/2011 la 08:18

    Din diferite motive care tin de trecut, in primavara am renuntat sa mai urmaresc acest blog. Saptamana trecuta l-am reintrodus in reader.🙂

  4. 4 Reclame Tv 01/09/2011 la 12:23

    De cele mai multe ori conteaza calitatea articolelor si reactiile pe care le starnesti.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,279 hits

Urmărește-mă pe Twitter


