Bloguri si comentarii pe bloguri

In general valoarea unui blog nu depinde doar de calitatea articolelor (posturilor) ci si a comentariilor. Normal ca nu numarul de comentarii ci relevanta lor conteaza.

Insa de ce as comenta eu pe blogul altuia? Pentru a comenta cat de cat relevant trebuie sa citesc articolul, sa am idee despre ce este vorba, sa citesc si celelate comentarii si apoi sa imi expun opinia. Asta inseamna timp, si oboseala, caci daca comentezi doar pe un blog e una, dar daca ai in reeder zeci de bloguri…

Bun, eu citesc, comentez, si prin comentariile mele eu ajut blogul unde am comentat, dar am voie sa fiu si eu un pic egoist? De ce as face-o? Doar pentru ca poate imi va comenta si el mie?

Ei bine, un link din comentariu spre blogul meu este ceva bun, nu doar pentru SEO, ci si faptul ca altcineva trece pe acolo, citeste comentariile si….

Exista un plugin, unii il folosesc, altii nu: CommentLuv. Ce face acest plugin? Ei bine cel ce comenteaza va primi un link cu ultimul articol scris pe blogului lui. Si asta conteaza. Nu stiu in ce masura s-ar putea folosi asa ceva si pe blogspot sau wordpress.com, dar macar cei ce au wordpress pe domeniu personal ar putea da dovada de faptul ca le pasa. Acum, nu stiu cum sa ma explic, dar in fine, este opinia mea.

17 Responses to “Bloguri si comentarii pe bloguri”


  1. 1 Isis 29/08/2011 la 17:46

    Mie chiar mi-ar placea sa pot trimite catre ultimul articol al celui ce comenteaza, dar crede-ma ca nu stiu nici daca pot, nici cum…

  2. 5 andreea iulia toma 29/08/2011 la 17:54

    In blogspot nu cred ca exista o astfel de optiune, dar imi place si iti multumesc ca ai inclus-o. Am accesat adesea blogurile altor comentatori prin intermediul acestei optiuni.

  3. 7 'mnealui 29/08/2011 la 20:48

    Petre, nu pot decat sa-ti multumesc pentru ca esti unul din cititorii mei fideli inca de pe la inceputurile tentativei mele de a ma numi blogger. Mersi frumos Petre si sa ne citim cu bine! Si inca ceva: odata si odata, ne-om vedea noi.

  4. 9 Bucur 29/08/2011 la 20:53

    unii nu au timp si lasa un comentariu cam la fel pe cateva zeci de bloguri :))

  5. 11 Florin Morosan 29/08/2011 la 21:23

    Am şi eu instalat acel plugin. Consider că e folositor şi ar fi un mod de a-l răsplăti pe cel ce comentează cu un link pt ultimul articol scris sau care alege el …

  6. 13 Tudor 29/08/2011 la 23:55

    Acest plagin a castigat foarte mult de cand e practic instant. In urma cu cateva luni se actualiza si la cateva zile.

    • 14 derscanu 30/08/2011 la 00:29

      Chiestia asta nu o stiam. Oricum pluginul face o treaba foarte frumoasa, tocmai de aceia il recomand tuturor.

  7. 15 Tudor 03/09/2011 la 21:39

    Eu l-am scos de pe blog tocmai pentru ca ajunsesem un fel de evanghelist online. Se blocase pe un articol cu un titlu mai aparte si cand mai comentam in blogosfera aparea automat. Acum, ca a e instant, l-am adaugat din nou.
    Ma bucur ca-l folosesti si tu acum.

  8. 17 Val33ntyn 04/09/2011 la 15:11

    Si eu il folosesc, foarte util !


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


