RCA pentru blog

Nu este vorba de vanzari RCA pe blog, ci RCA pentru blog.

De ce am nevoie de un RCA pentru blog?

Sa enumeram cateva motive:

  1. serverul pe care este gazduit blogul meu explodeaza, si nu mai este. Ghinionul face ca si serverul unde este tinut buckup-ul explodeaza si ala, iar un fisier xml in computerul personal nu am,
  2. Un om de bine, zis si hacker, s-a jucat cu focul si mi-a distrus tot blogul,
  3. am fost penalizat de Google pentru ca am vandut linkuri (de unde o fi stiut el?),
  4. alte mii de motive, printre care si dementa bloggerului

Bun, dar orice s-ar intampla eu am un RCA, sau poate un Casco. Platesc un ban dar stau (la coada), si tot castig ceva. Caci desi pierderea muncii de ani de zile nu poate fi recuperata, macar acolo cateva zeci de mii de Euro, ca resemnare.

Deci, cine vrea sa faca o astfel de afacere si se inspira de aici, poate imi da si mie acolo un RCA gratis pe viata.

6 Responses to “RCA pentru blog”


  1. 1 Pato Basil 27/08/2011 la 13:05

    sunt pro!… dar unii nu-si cumpara nici host dapoi asigurare. Si iti dai seama cate inscenari o sa apara atunci:D? pentru banii de pe asigurare…

  2. 3 Tudor 28/08/2011 la 09:27

    Mai bine iti alegi un partener de nadejde ptr host decat o asigurare cu portite.

  3. 4 Bucur 28/08/2011 la 16:19

    cat costa o asigurare? :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


