Greseli gramaticale pe bloguri

Ca tot scrie  Soacra despre greselile gramaticale pe blog.

Eu sunt adeptul: nu conteaza cum scrii ci ce ceea ce scrii. Vreau sa spun ca pe site-urile mari de stiri am gasit greseli de scriere, insa prea irelevante, continutul conta.
Adevarat ca trebuie sa vorbim si sa scriem corect, insa daca ai un blog personal si multe articole le scrii noapte dupa ce vii de la serviciul ce iti asigura painea, sau ziua printre picaturi, intre doua activitati naucitoare, se accepta. Cine nu accepta: problema lui.
Blogger nu este doar cel ce traieste din blogging, ci si cei care se straduiesc sa faca ceva in online, desi de multe ori li se inchid ochii in cap de oboseala. Asa ca o scapare mica gramaticala nu ar fi un capat de tara.

Daca insa tineti la eticheta pe Soacra gasiti ceva sfaturi utile.

P.S. a nu se confunda greselile gramaticale cu articolele incoerente sau evazive, incalcite si fara sens scrise de inculti.

12 Responses to “Greseli gramaticale pe bloguri”


  1. 1 andreea iulia toma 26/08/2011 la 14:47

    Eu stiu ca ar trebui sa scriu cu diacritice, dar mi-e greu sa o fac. Totusi vad ca sunt destui care scriu ca mine, asa ca incerc sa nu ma stresez din cauza asta.

    • 2 derscanu 26/08/2011 la 15:08

      Referirea era la greseli gramaticale sau de scriere.
      Diacriticele e alta poveste. Eu de exemplu folosesc un laptop, si pentru a scrie cu diactitice ar insemna sa comut modulul de scriere ori de cate ori am nevoie, caci pentru html am nevoie de caracrele speciale. In fine, nu stiu cat de bine m-am facut inteles. Ideea este ca eu nu voi scrie cu diacritice.

  2. 4 'mnealui 26/08/2011 la 15:51

    O greseala ici, colo, se admite dar cand vad ca omul e total pe langa gramatica, eu unul, renunt repede.

  3. 6 Florin Morosan 26/08/2011 la 20:15

    Greşeli gramaticale îmi mai scapă şi mie. Cred că mai toţi facem asta, unii fără să vrem, alţii poate din obişnuinţă …

  4. 7 Bucur 26/08/2011 la 22:14

    daca nu aveam blog cred ca nici azi nu reuseam sa scriu corect si inca mai invat :))

  5. 9 Pato Basil 27/08/2011 la 13:07

    sunt de parere ca conteaza cum scrii, dar si cum scrii si e de datoria noastra sa ne rectificam problemele…nu o facem pentru altii ci pentru noi insine. Sincer eu as fi mandru sa scriu perfect romaneste!

  6. 11 Reclame Tv 29/08/2011 la 12:28

    Sper sa nu se supere nimeni ca nu scriu cu diacritice🙂


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


