Ce cauta femeia in bucatarie?

Pana mai ieri circula o vorba misogina: „femeia la cratita!”. Asta era ‘ieri’. Astazi doamnele pot fi patroane, ministre, avocate, politistie, etc…. adica femeia in general si-a castigat egalitatea mult visata. Ce face cu egalitatea asta, nici ea nu stie.

Cunosc o femeie care toata ziua sta in bucatarie si imprejurimi. Cat e ziua de lunga spala, calca, gateste, apoi iarasi spala, iarasi calca si iarasi gateste. Si daca nu are ce spala, spala din nou rufele curate. Adevarat ca pare un banc, o gluma, dar nu este asa.

Am fost ieri in vizita la aceasta familie, nu am mai trecut pe acolo de ceva vreme. Si pentru ca doamna respectiva nu putea sa ne abandoneze in curte a ramas langa noi. Dar nu pe scaun, ci in picioare. Cum vedea un firicel de praf pe pavaj, cum il lua imediat cu matura. Si cand spun firicel de praf ma refer la ceva minuscul, ceva ce eu nu l-as fi bagat in seama nici in 100 de ani. Apoi, mai stergea masa cu laveta, apoi iarasi lua usor cu matura praful invizibil, etc.

In casa lor este mai curat decat intr-o farmacie. Am spune ca e foarte bine. Eu nu spun asa, eu spun ca este o obsesie,  o obisnuinta obsesiva. Poate ca in urma cu ceva ani aceasta doamna a lucrat ca menajera la casa regelui Spaniei, altfel nu imi explic.

Bun, si ce face doamna cu libertatea femeii? Ce mai cauta ea la cratita? Sa fie precum sclavii eliberati dar care ramaneau pe plantatie caci nu stiau incotro s-o ia?

5 Responses to “Ce cauta femeia in bucatarie?”


  1. 1 'mnealui 25/08/2011 la 21:30

    Am un amic casatorit cu o bolnava de-asta de curatenie. N-am mai fost pe la el de zeci de ani si nici nu-mi doresc. Trebuia sa ma descalt de la intrarea in bloc!

  2. 3 Florin Morosan 25/08/2011 la 21:41

    Cunosc şi eu un caz de persoană obsedată de curăţenie dar … e bărbat.
    E bună curăţenia, dar în limite normale.

  3. 5 Refuzake 27/08/2011 la 11:27

    Are libertate acum, dar s-a obişnuit cu bucătăria până când i-a venit libertatea.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


