Visul din copilarie

Cu toti am visat cand eram mici ca atunci cand vom fi mari vom face aia sau aia, ca vom deveni cine stie ce piloti de avioane sau sportivi.

Verisoara mea dorea sa fie balerina, si acum e contabila. Eu doream sa devin politist si acum sunt, nici eu nu stiu ce sunt, nici macar un politist pe blog nu sunt, caci nu fac anchete sau alte alea.

Toti cand suntem mici visam, si cand ajungem mari realizam ca visele, oricat de frumoase ar fi trebuie sa ramana vine, fie din cauze obiective, fie din alte cauze. Insa de multe ori nu suntem multumiti de ce am realizat, si parca visul din copilarie era mai bun.

Desi nu am facut pana acum nici o leapsa, daca totusi cineva vrea sa preia aceasta idee, sa spuna ce si-a dorit si ce a ajuns, mi-ar placea. Eu nominalizez cativa bloggeri, dar oricine poate sa preia ideea, caci este gratis. Pato, Mnealui, Adriank, Morosan, Umograf, Andreea Iulia Toma.

9 Responses to “Visul din copilarie”


  1. 1 Robi09 23/08/2011 la 17:12

    Singurul meu vis a fost sa lucrez pe calculator si am reusit fara sa imi dau seama. A fost ciudat, prima data cand am fost intrebat „ce vrei sa te faci cand vei fi mare” am raspuns „vreau sa lucrez pe calculator”… atunci am auzit sute de teoreme despre facultati, liceu mate/info etc si uite ca am reusit si cu liceu electronic. Dar desigur sunt vise care inca nu s-au implinit.

    Cheers!

  2. 3 'mnealui 25/08/2011 la 15:03

    O, mersi pentru leapsa. Mi-amintesc ca ai mei visau sa ma faca doctor. Eu nu stiu sa-mi fi facut planuri sau vise. Stiu doar ca mi-ar fi placut sa n-am sef si sa n-am program. In mare parte pot sa spun ca n-am fost prea departe de ceea ce-a iesit.

  3. 5 Pato Basil 25/08/2011 la 19:08

    eu sincer nu mai tin minte… de cand eram mic, tata zicea ca as fi vrut sa fiu preot :)) dar nu-s eu in situatia asta ca n-am har 😀

  4. 8 Florin Morosan 25/08/2011 la 21:37

    Eu sunt în situaţia lui Pato … nu mai ţin minte ce îmi doream când eram mic. (de parcă a trecut un veac de când eram mic). Dar mă gândesc şi dacă îmi aduc aminte, zic.,
    Mersi de leapşă.

    • 9 derscanu 25/08/2011 la 21:40

      La tine parca a trecut un veac, eu parca ieri eram copil. Nu stiu de ce dar parca repede a trecut, poate ,.. cine stie.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


