Nokia 3510i, ce vremuri!!!

Cu ceva timp in urma, cand piata telefoanelor mobile nu era ‘paradisul’ de astazi, am achizitionat o bijuterie de telefon, bijuterie la vremea ei, desigur. Un Nokia 3510i. A costat cam mult, de obicei nu dau bani multi pe lucruri ce se ieftinesc de la an la an.

Prima atingere, uimire. Superb! Inca imi aduc aminte ce mandru eram de telefonul meu mobil, parca eram un rege. L-am butonat doua zile non-stop, sa descoper tot ce stia. Din pacate l-am uitat in soare o zi intreaga si a inceput sa aiba probleme ecranul. Dar totusi, un telefon reusit. Alaturi de 3310, 3510i au facut istorie, si eu am trait-o.

Retea GSM 900 / GSM 1800, marime: 118 x 50 x 17 mm ,greutate 106 g, ecran cu 4096 culori, polifonic, stand-by  13 zile, timp vorbire 2h  – 4h.

2 Responses to “Nokia 3510i, ce vremuri!!!”


  1. 1 piticu 23/08/2011 la 10:58

    a fost ce a fost,acum sunt altele si inca vor mai aparea.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


