Sa faci blog in engleza fara sa cunosti engleza

Bun, ai o idee buna doar ca in romaneste nu prea se cauta, insa in limba granzilor ar fi o comoara, s-ar vinde (citi) ca painea calda.

Si ce faci? Angajezi niste colaboratori care le au pe engleza. Tu le dai textul in romana si ei il traduc si publica in engleza. Dupa doua luni de zile constati ca ideea aia buna a fost defapt proasta, ca nu intra nimeni pe site tau.

Si te framanti, si te framanti, caci in sinea ta stii ca ideea in sine era geniala. Si suna un prieten pe care nu l-ai mai intalnit de mult, aproape ca uitasei de el. Ii ceri opinia si el iti spune ca se va interesa.

A doua zi te suna si iti spune: Prietene, nu stiu cine a scris ce a scris acolo dar sigur nu e in engleza, de fapt nu exista limba aia pe pamant.

Super!

M-am inspirat pentru acest articol de aici

4 Responses to “Sa faci blog in engleza fara sa cunosti engleza”


  1. 2 Soacra 22/08/2011 la 23:58

    Am vrut si eu sa fac un blog in engleza, dar mi-am dat seama ca nu stapanesc la un nivel suficient de bun gramatica astfel incat sa nu fiu luat la misto de eventualii cititorii…

    Partea frumoasa este ca in engleza functioneaza bine spelling checkurile… si gresesti mai putin la partea de ortografie

  2. 3 Roxandrei 23/08/2011 la 11:53

    Eu am tradus blogul in limba engleza cat de bine am putut. Acolo competitia este asa de mare incat cel romanesc a ajuns de 20 de ori mai citit decat celalalt.

    • 4 derscanu 23/08/2011 la 12:07

      Este intr-adevar o competitie mare, caci limba engleza este vorbita de sute de milioane de oameni si exista sute de milioane de site in engleza.
      Insa daca reusesti sa te impui pe aceasta piata vor veni si banii.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


