Dileme blogosferice

Eu inteleg sa pui in blogroll pe cei care ii apreciezi, asa este normal. Numai ca vad o chestie, pe care nu o inteleg. Multa lume da link celor trei mari grauri: zoso, vis si arhi. De ce? Chiar va place cum scriu ei? Sunt ei chiar asa de inspirati? Poate ma insel, dar am citit in ultimul an multe articole pe bloguri anonime multe peste valoarea celor trei enumerati mai sus.

Eu zic: daca vreti sa face un bine cuiva cu un link, un link pe care nu il veti primi inapoi, de ce nu cautati un blogger mititel dar care scrie bine? Zic si eu.

5 Responses to “Dileme blogosferice”


  1. 1 Soacra 22/08/2011 la 23:54

    Pentru ca ii citesc zilnic… Au articole bune (multe din ele), scriu destul de mult, si fiecare are stiulul lui… in fine daca iti pui intrebarea asta e clar ca raspunsul meu e degeaba🙂

  2. 3 Soacra 24/08/2011 la 14:30

    Da, dar de la ei iei pulsul blogosferei…

  3. 4 Tudor 26/08/2011 la 06:53

    Toti cei trei sunt pe lista mea neagra. Singurul care a inceput sa-si schimbe mentalitatea este Zoso (ii prieste aerul de brasov)

  4. 5 pinguu 30/12/2011 la 00:43

    mie nu-mi plac cei mai sus mentionati.. vezi doamne, guru prin blogosfera:-s


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


