Top comentator pe cafeneaua.net in ultimul an

Acest este topul. Ma uitam asa prin blog, am avut si ceva probleme astazi cu el, ceva care s-a rezolvat intre timp, si cum rasfoiam eu asa prin cele aproape 1000 de articole, am zis: ce ar fi sa dau si eu cate un link celor ce si-au castigat acest drept.

Va mutumesc tuturor, si sper sa ne citim si comentam in continuare sanatosi.

8 Responses to “Top comentator pe cafeneaua.net in ultimul an”


  1. 1 Reclame Tv 20/08/2011 la 01:28

    Eu te-am descoperit tarziu, nu comentez la tine pe blog decat de vreo 3-4 luni. Cine stie, poate la anul voi fi si eu in topul tau🙂

    • 2 derscanu 20/08/2011 la 09:42

      De ce nu? Oricine poate fi in top.
      Oricum, orice comentariu este bine venit pe un blog.
      Eu multumesc tuturor celor care isi lasa amprenta pe aici.🙂

  2. 3 Pato Basil 25/08/2011 la 18:51

    De ce sunt eu spammerulu sef? toata lumea crede asta :D!😦 M-am suparat.

  3. 7 andreea iulia toma 27/08/2011 la 14:09

    Oooo, sunt si eu in top? Multumesc pentru link.🙂

  4. 8 Boogie 12/09/2011 la 20:30

    Multumesc ca m-ai trecut si pe mine in top. Daca o sa am ceva de spus, nu o sa ma abtin.😀


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


