Un animal de companie

De ce nu? Toata lumea, aproape toata are cate un animalut, sau poate o matahala de animal. Unii au soricei, hamsteri, altii pasarele in colivie, dar cei mai multi au stoluri intregi de pasarele – la cap.

Ma gandeam sa imi cumpar si eu unul, unul animal de companie, una bucata. Dar ce? In principiu imi plac toate animalele, daca stau in habitatul lor, nu langa mine. Intr-un apartament de blog o doamna avea 13 pisoi, sa fi fost cifra 13 prea importanta sau pisoii aveau 13 vieti? Unii zic de 7..

Si pestii ar fi o solutie. Da. Un acvariu cu pestisori. Numai ca nu prea exista „socializare”, cum mangai eu pestele?

Ceva mai aproape de om. Ceva ce seamana cu omul. Gata am gasit in evolutie: maimuta. Imi cumpar o maimuta, nu stiu cat o costa, dar ce conteaza la banii mei? De fapt, la cati maimutoi sunt in Romania cred ca adevaratele maimute sunt in minoritate, iar asta inseamna: „scump, domne’ scump, dincolo…„.

3 Responses to “Un animal de companie”


  1. 1 'mnealui 15/08/2011 la 18:12

    Chiar azi ma gandeam sa ofer unul din lupii mei. N-ar fi posibil dar nu prea mai pot sa le asigur cele necesare. Cand iti iei un animal iti asumi o raspundere indiferent ce natie e.

    • 2 derscanu 15/08/2011 la 18:33

      Ar fi si pacat sa tinem un animal si sa ii neglijam nevoile.
      Eu vreau ceva dar trebuie sa cad la intelegere cu sotia.

  2. 3 Roxandrei 23/08/2011 la 12:05

    Poti sa iti mangai si pestele desi nu stiu cat de mult ii place: http://www.youtube.com/watch?v=A5Nizr8r-gQ


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


