Cum or fi disparut dinozaurii aia?

Adevarul ascuns despre dinozauri, din arhivele secrete ale Vaticanului. 

Vrem  nu vrem, dinozaurii au devenit parte din istoria omenirii, sau cel putin asa ne invata la scoala. Numai ca scenariile lor fictive nu prea au logica, asa ca am inceput sa sap personal un sant, si am ajuns fara sa vreau pe sub Vatican, chiar in arhivelor lor secrete.

Iata ce scrie in registrul cu numarul 6408:

La Congresul Extraordinar al Dinozaurilor din 11 septembrie anul 1923621542i.e. s-a adus in discutie anumite kestii. Cea mai principala a fost rostita de Tribunul ultranationalist al dinozaurilor, membru fondator al gruparii Dinozauria Mare, domnul Vaddinozic.

Dragi animale, in special voi fratii mei dinozauri. Vin vremuri grele pentru noi, se scufunda planeta, asta asa ca sa parafrazez un ghiaur. Preved cum descultii aia de neanderthalensis vor prinde tupeu, vor inventa focul si arcul cu sagetii. Ne vor vana ca pe caprioare.

Fratilor nu putem sa permitem asa ceva, ar fi o dezonoare pentru noi, caci noi am fost mereu rasa pura, rasa dominanta.

Ma uitam asa prin online, si pe un blog aiurea  am descoperit un adevar dureros, cum ca astazi la acest Congres, pe aceste scaune din piatra arsa de Brontovideux si-au facut aparitia niste hahalere. Niste lasi si niste tradatori de specie care vazand o posibila suprematie a bipezilor la viitoarele alegeri isi schimba repede orientarea.

Insa va promit ca atat timp cat eu voi prezida acest Congres nici un vierme si nici o omida nu ne va da la o parte.

Vorbeam ieri la telefon cu prezicatoare celebra Carmen Harsoparlescu si imi spunea ca in viitor vor pasari de fier, mingii de foc, balene metalice, scorburi in piatra, dar nici un dinozaur. Nu as vrea sa pun botul la tot ce zic soparlele astea viclene, dar orice e posibil. Caci pana mai ieri si Cosangiu zicea ca nu e criza.

Propun deci sa nu lasam speciile noastre pure sa fie intinate in viitor de homalai. Asa ca mai bine oprim de pe acum toata tarasenia asta. Am aici o servieta din piele de Luis de Vulturion pe care mi-a dat-o cadou Oacobama, ceva DEFCON, si mi-a zis ca de vreau o lume noua sa apas pe Enter.

img: link

Lasă un comentariu