Cateodata cuvintele fug

Am citit un articol pe un blog, am vrut sa ii comentez dar nu am gasit cuvinetele potrivite, asa ca, … ce sa scriu in acest articol al meu, caci nici acum cuvintele parca nu se leaga. Este o arta sa gasesti cuvantul potrivit de fiecare data, insa nu am ajuns maestru, poate nici nu voi ajunge vreodata.

Sunt momente cand simtim ca trebuie sa spunem ceva, dar nu stim cum, si preferam sa nu zicem nimic, exact ca in cazul de fata, si ca in multe alte cazuri.

De ce o fi asa greu sa cautam in mintea noastra niste cuvinte? Poate pentru ca trebuie sa si le si legam intre ele, dar si cu cazul in speta? Probabil.

S-a intamplat in mai multe randuri sa incep un articol si apoi sa corectez, si iar sa corectez, iar intr-un final l-am trimis in neant definitiv. Si poate ca era ceva important, ceva ce merita scris, dar daca cuvintele nu au vrut sa vina….

0 Responses to “Cateodata cuvintele fug”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


