Blogul meu e cel mai tare, insa ii lipseste ceva

Poate ca nu e el cel mai tare pe bune, dar eu il citesc cel mai mult, il vad mereu, deci…

Si ma mananca tare rau unghiile sa ii dau un alt aspect, mai altfel, mai personalizat, nu stiu cum. O alta tema, o alta abordare, o alta perspectva…

Simt ca ceva ii pliseste ‘odraselei’ mele, dar ce?

Caci am asteptari mari de la el, sa fie citit, sa fie de folos, sa isi merite timpul si banii investiti in el. Parca as avea nevoie de niste sfaturi, gratis caci in momentul de fata miros a prost.

11 Responses to “Blogul meu e cel mai tare, insa ii lipseste ceva”


  1. 1 andreea iulia toma 12/08/2011 la 09:42

    Ei, si tu acum…Mie una imi place cum e si la capitolul sfaturi nu-s cea mai potrivita sa te ajut. Nu-i gasesc cusururi evidente, dar e fireasca dorinta de perfectionare.

  2. 3 'mnealui 12/08/2011 la 09:52

    Poate la tema ai putea sa umbli putin. Ceva mai original, ceva mai atragator… Parerea mea.

  3. 5 Pato Basil 12/08/2011 la 17:38

    cred ca o cafenea te duce cu gandul la o plantatie de cafea, la niste boabe de cafea, la o cheasca de cafea… de aici trebuie sa pleci sau de la ideea care te-a facut sa iei domeniul asta

  4. 7 GiacomO 12/08/2011 la 17:54

    Poate o altă temă, că în rest pare destul de interesant. Nu intru zilnic că mă presează timpul dar de 2-3 ori pe săptămână am ce citi. Așa că în afară de o față nouă la blog nu văd ce ai putea să-i mai faci. Cum zice francezu keep up the good work :))

  5. 9 Isis 12/08/2011 la 19:36

    Imi plac articolele scurte si la obiect, imi place diversitatea si seriozitatea lor, dar ma oboseste ca tot schimbi imaginea cafenelei tale. Cred ca din cand in cand e nevoie de innoire, dar cateodata… less is more!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


