Politica si blogul

De ceva vreme am renuntat la a mai aduce politica in prim plan pe acest blog. Nu de altceva dar mi s-a cam facut lehamite de politica.

Insa mai rasfoiesc asa prin online si mai ajung din intamplare (hazard?) pe cate un blog politic. Si ce as putea gasi acolo in afara de articole subiectiviste si contre la adresa celor ce nu impartasesc aceleasi idealuri de catifea portocalie sau rosie?

Un blog de analiza politica facut la rece, plin de deontologie bloggereasca si fara pic de sentimentalism ieftin cumparat cu bani nu am gasit. Poate nu am cautat eu suficient, caci si onlinele asta .. tare imens mai este!

Oricum, speranta tot din blogging vine caci presa scrisa si televizata nu mai corespunde niciunui criteriu logic.

Apropo: va mai merge cineva la vot data viitoare?

4 Responses to “Politica si blogul”


  1. 1 'mnealui 10/08/2011 la 17:38

    Nu stiu pe cine am putea vota la urmatoarele alegeri. Toti, o apa si-un pamant!

  2. 4 Pato Basil 10/08/2011 la 22:01

    prefer sa nu scriu despre politica:)), fiindca aia se promoveaza pe banii mei …


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


