O noua criza mondiala?

Despre criza am mai scris, si eu si alte milioane de oameni mai cunoscatori sau nu, mai bine motivati sau nu, mai la vrajeala, mai in panica. Cert este ca incepe sa ne placa jocul asta. Vine criza, vine valul si imi ia calul„.

Posibil ca in viitor proprietatea personala sa fie un ideal de mult uitat, ascuns sub tone de praf, dar pana atunci mai avem ceva timp sa ne bucuram de lucrurile pe care scrie: al meu. O criza mondiala in adevaratul sens al cuvantului, ceva groaznic, ar aduce cu sine razboi, rascoale, poate genocid, jafuri la drumul mare, dictatura, etc.

Sa ne bucuram de criza asta, sa nu o vedem pe cea reala, acele scenarii sumbre apocaliptice, cand ne vom manca degetele de spaima, cand vom niste sobolani alungati de masinarii.

Insa intotdeauna cineva castiga. Principiul nimic nu se pierde totul se transforma este valabil si in cazul economiei. Nu sunt eu economist dar sa se evapore la bursa intr-o singura zi (ziua de ieri) 1 miliard de euro, parca vorbim de iluzionism, cineva castiga in timp ce grosul pierde. Cineva trage ceva foloase din pierderile altora.

Sa ofer si un raspuns logic intrebarii din titlu: nu vine o noua criza mondiala. Inca nu.

 

3 Responses to “O noua criza mondiala?”


  1. 1 Friv 11/08/2011 la 06:55

    Ei nu,vine nu vezi ce se intamplă peste tot in lume.

  2. 2 Bucur 11/08/2011 la 09:41

    lumea se afla in criza de cand am fost dati afara din gradina edenului,nimic nou.

  3. 3 Daniela 11/08/2011 la 14:02

    Sa vina 5000 de crize mondiale ca nici nu ma mai interesaza. Pur si simplu NU MA MAI INTERESEAZA!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


