Adio reclame, adio Adsense!

Va enerveaza reclamele din online: Adsense, banere de toate felurile si fundaluri ads sclipitoare?

Probabil ca da. Ei bine acum exista o solutie pentru a scapa de ele. Adblock Plus by Wladimir Palant. Este un Add-ons pentru Firefox ce inlatura reclamele script si banerele dintr-o pagina online.

Probabil ca singurii intristati de efectele acestui Add-ons vor fi bloggeri si webmasterii in general. Insa fruntea sus, caci: onlinul este tara tuturor posibilitatilor!

11 Responses to “Adio reclame, adio Adsense!”


  1. 1 Cabinet Stomatologic 07/08/2011 la 23:38

    super smecher programu lu nenea ala …. si asa peste tot pe tot felu de site-uri gen download alea sunt full mai sunt si pe retelele alea de socializare gen facebook siiiiiii praff sunt enervante

  2. 2 Florin Morosan 08/08/2011 la 14:40

    Eu, pe al meu blog am ales să scot de tot reclamele de la Adsense …

  3. 4 andreea iulia toma 08/08/2011 la 18:17

    Exista reclame pe care le consider utile, dar altele sunt de-a dreptul enervante. Prin modul bagacios in care iti ies in fata te scot din sarite si chiar daca te-ar fi interesat produsul fugi…

    • 5 derscanu 08/08/2011 la 19:01

      Eu rasfoiesc aproape zilnic Mediafax.ro, Realitatea.net, Adevarul.ro, NYtimes, si sunt zile cand ma dispera reclamele lor.
      Cu siguranta ca daca nu s-ar fi abuzat de reclame nimeni nu le-ar fi considerat deranjante. Nu degeaba addons-ul Adblock Plus a fost descarcat pana acum de 140 milioane de ori.

      • 6 andreea iulia toma 08/08/2011 la 19:27

        De aceea nu prea mai vizitez eu site-urile astea. Pai cum dadeam click pe un articol, cum imi aparea o reclama si scria sa astept 15 secunde sau sa dau click nu stiu unde ca sa accesez pagina dorita. Dar reclame care stau cuminti intr-o latura a paginii, non-agresive, mi se par ok.

  4. 7 'mnealui 08/08/2011 la 18:21

    M-am rezumat la AdSense fiinca de bine, de rau, cam o data la un an si ceva, aduc si ele cat sa-mi cumpar tigari pentru o luna. Putin dar deh, ii iau, nu-i dau. Si am incercat sa le pun cat sa nu deranjeze.

    • 8 derscanu 08/08/2011 la 18:58

      Am luat de la Adsense si 170 Euro/luna, insa pe engleza, pentru ca in romana nici nu strangeam intr-un an 70E.

  5. 9 Bucur 10/08/2011 la 00:01

    cat de bun este acest adon excelent :))

  6. 10 Friv 10/08/2011 la 14:08

    Este şi pentru chrome,il folosesc de mult timp.

  7. 11 Noni 22/09/2011 la 12:59

    Astfel de tooluri sunt de mult timp, dar unii webmasteri au gasit solutii si pentru asta, „cosmetizand” codul reclamelor printr-un fisier „js” ce nu este identificat ca atare de softul de blocat adu-urile


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


