Fierfox, Firefox del' to Mozilla

Nu stiu ce sa mai fac mult iubitului meu browser. Nu pot intra pe anumite site, gen: mnealui, jorjette, val33.  Sa nu poata citi al meu browser anumite scripturi, … nu imi dau seama.

Si tre’ sa intru prin Crome, nu suport browserul asta! Stie cineva ce are Firefoxul meu, de ce e bolnavior saracutul?

4 Responses to “Fierfox, Firefox del' to Mozilla”


  1. 1 'mnealui 07/08/2011 la 09:31

    Incearca sa-l reinstalezi. Eu am bagat versiunea 5. La inceput nu mi-a placut ca nu suporta multe extensii pe care le utilizam anterior dar acum m-am obisnuit si chiar imi place.

  2. 2 Pato Basil 07/08/2011 la 14:48

    la mine merge sa intru cu mozilla la ei!

  3. 3 Friv 10/08/2011 la 14:11

    Chrome rulz,nu ştiu de ce nu ţi place.

  4. 4 Val33ntyn 11/08/2011 la 21:26

    Eu am mozilla firefox 5 si merge super. Incearca sa bagi 6 beta sau 4, poate fi si de la windows.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


