De ce vor oamenii sa devina VIP

Pai de ce nu? De ce nu as deveni si eu si tu o vedeta incontestata. Toata lumea e la picioarele tale, ai bani, ai influenta, ai fani, esti apreciat si respectat. Dar ai si dusmani plini de invidie, nu mai ai viata privata, esti supus stresului nonstop. Acum, intre noi fie vorba, daca esti un sarac anonim nu esti stresat deloc, chiar nu ai motive de ingrijorare?

Eu am o experienta de viata, si pot spune asta cu certitudine, caci la 34 de ani ai mei am vazut foarte multe la viata mea. Cu mana pe inima va spun ca: prefer sa fiu un ilustru anonim decat o vedeta vanata de mii de paparazzi.

Motivele pentru care vrem sa devenim vedete sunt variate de la om la om, insa in cele mai multe cazuri nevoia (dorinta) aceasta survine in urma subaprecierii personale, a sentimentului de om fara valoare, fara incredere in sine si fara motive de mandrie personala. Probabil ca multe minti lustruite de tv. vad valori in Becali si altii asemeni lui, iar ei niste anonimi cu ratele neplatite la timp, fara posibilitatea de a oferi familiei lor mai mult, isi plang de mila visand la cai verzi pe pereti.

Intrebarea pe care ar trebui sa si-o puna fiecare om ce viseaza la statutul de vedeta este:

Ar putea el sa traiasca ca o vedeta? Sa se comporte ca atare? Sa se imbrace, sa manance, sa mearga, sa fie discret non-stop, sa fie atent la ce cuvant scoate din gura, ca nu cumva sa fie interpretat gresit. Si daca cineva il va acuza pe nedrept, caci se poarta ca vedetele sa fie acuzate doar pentru faima, ar putea el sa digere tot tacamul mediatic?

0 Responses to “De ce vor oamenii sa devina VIP”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


