Lumea este compusa din barbati si femei

 

Lumea este compusa din barbati si femei. Atat. Daca ar fi sa impartim lumea am face-o intre barbati si femei.

Un barbat+o femeie=un copil, sau mai multi=viata.      Fara aceasta unire nu ar fi viata.

 

Din experienta de viata, fara a necesita studii amanuntite de sociologie, filozofie si altele asemeni, invatam din reflex, din ceea ce vedem, din ceea ce traim, ca viata se imparte intr-adevar intre barbati si femei. Putem vedea impartirea lumii si altfel:

  • buni si rai
  • tineri si batrani
  • saraci si bogati
  • credinciosi si necredinciosi
  • destepti si prosti
  • albi si negri
  • etc, etc, etc…

Orice categorisire am alege vom gasi si alte zeci sau sute de categorii intermediare. Buni si rai. Nimeni nu este 100% bun sau rau, asa ca avem mii de categorii intre cei doi poli. La fel si cu tinerii sau batranii, caci de la tinerete pana la batranete avem zeci de ani, sute de luni, mii de zile, milioane de minute…

Insa intre barbat si femeie nu poate fi cale de mijloc: ori femeie ori barbat! Vom exclude din start pe cei care din cauza unor boli genetice nu au un sex binedefinit, sau cei care avand mintea distrusa se considera altceva decat ceea ce sunt in realitate.

Nu toti oamenii vor avea o familie, adica unii raman necasatoriti. Insa toti oamenii au un tata si o mama, pe care ii respecta sau nu, pe care ii cunoaste sau nu, care inca mai sunt printre noi sau nu. Fara un barbat si o femeie care sa aduca un copil pe lume: nu ar exista lume.

In laboratoare se incearca multe, reproducere artificiala, clonare…, dar baza existentei umane a fost, este si va fi un barbat si o femeie. Nu doi barbati, nu doua femei, nu computere, nimic altceva. Totul se rezuma la asta.

Barbatul nu poate fi implinit cu adevarat fara o femeie asa cum o femeie nu poate fi fara barbat, ce este pe langa constitue un surogat ieftin si fals.

5 Responses to “Lumea este compusa din barbati si femei”


  1. 1 Jorjette 21/07/2011 la 21:43

    Lumea din punctul meu de vedere e compusă din oameni.

    P.S. Celelalte comentarii tot eu le-am lăsat tot eu, însă n-am observat că e numele soţului🙂

  2. 3 Gyny 23/07/2011 la 09:36

    Lumea este compusa din barbati si femei cu mentalitati diferite, fiecare ajutand la implinirea celuilat, cu siguranta viatza fara femei sau barbati nu ar mai fi al fel deoarecde nu s-ar mai naste dragoste iar fericirea nu ar mai atinge idealul…:*:*:*:

  3. 4 Mihai Motrescu 11/10/2011 la 17:08

    Nimeni nu este 100% bun sau rau…pe multa lume am incercat eu sa conving de chestia asta


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


