Concediu medical cu peripetii

Statul ne vrea sanatosi, voinici, buni de munca, si daca se poate fara sa ii pretindem cu nesimtire ceva, gen concediu medical.

Cum va relatam cu ceva timp in urma, am reusit performanta sa imi rup mana. Nu o am in gips ci infasurata cu tifon-fasa in jurul gatului, tot pieptul si bratul stang intreg.  …  si ce naspa e sa scrii doar cu o mana….

Cei de la Urgente, care s-au ocupat de mana mea, nu mi-au si concediu mdical, ci doar o hartie ( scrisoare medicala) in care este trecut diagnosticul, tratamentul si recomandarile, plus o nota de subsol in care se specifica necesitatea „intalnirii” cu medicul de familie.

– Asa ca ma programez la medicul de familie, merg la el si surpriza: nu imi poate da el concediu medical.
– Mi-a dat o trimitere la alt spital, dintr-ala de oase rupte, si acolo cu adeverinta de salariat si cu mana rupta la mine voi primi premiul: concediu medical.
– Apoi trebuie sa ma intorc la medicul de familie pentru a imi viza concediul.
– Si mai apoi inca un drum la medicul unitatii angajtorului pentru a mai pune si el o stampila.
– Si dupa toate astea: Dumnezeu cu mila!

0 Responses to “Concediu medical cu peripetii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


