Ce am mancat eu astazi

Cu siguranta ca acest articol va fi citit de toata floarea Romaniei si va starni mii de reactii – comentarii.

Cineva zicea ca daca pe blog voi scrie ce mananc si ce visez nimeni nu va citi. Pai si atunci de ce mai e blog?

Am renuntat la carne si am descoperit ca pot manca o multime de alimente sanatoase si gustoase. Astazi am mancat alune, banana, mar, caise, morcov, piersica, smantana si paine. Ordinea si compozitia au fost altele, dar ce mai conteaza daca ajung in acelasi loc toate?

Fiind si foarte cald nu am reusit decat sa ciugulesc cate putin, dar vine ea si vremea cand voi manca mai mult, nu prea mult caci strica.

Un coleg de munca mi-a zis: „nu stiu cat vei rezista doar cu buruieni, corpul cere carne.” In zadar am incercat sa ii explic una-alta, daca omul e convis ca asa trebuie nu ai cum sa dovedesti contrariul, plus ca multi medici nu concep o dieta strict fara carne.

Totusi cum de vaca, mai exact taurul,  consuma doar iarba si totusi este extrem de puternic si sanatos?

 

4 Responses to “Ce am mancat eu astazi”


  1. 1 Val33ntyn 20/07/2011 la 08:59

    Si eu simt nevoia uneori sa mananc doar un fruct, o leguma dar nici-o masa fara carne.

  2. 2 Jorjette 21/07/2011 la 21:37

    Poate În timp vei reuşi să îi arăţi acelui coleg contrariul.

    Apropo de mâncare, ştii că noi în mod normal nu ar fi nevoie să folosim hârtie igienică? Dacă am avea o alimentaţie echilibrată, nu mai avem nevoie de ea😀

  3. 3 Reclame Tv 01/08/2011 la 13:12

    Nu cred ca voi putea renunta vreodata la carne.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


