Soarta sau neatentia?

Si cum mergeam eu asa frumos si fara griji, fara ganduri inutile, multumit de mine (intr-un anume sens), deodata a trebuit sa cobor jos pentru a mai pleca un pic capul. Si l-am plecat, caci in coborarea mea pe treptele scarilor, am ajuns intr-o clipa jos, cu o durere mare la sezut si mana rupta.

Acum o am legata de gat, si tre’ sa o port asa, ca invatatura de minte, 3 saptamani de zie.

Si vai ce rau este! Sa nu poti face mai nimic! Nici macar sa te legi la sireturi!      Dar, atentia, ea a lipsit. Sau poate soarta, acel ceva inexplicabil ce m-a trimis in acel loc in acea secunda.

Eu merg totusi pe neatentie.

6 Responses to “Soarta sau neatentia?”


  1. 1 andreea iulia toma 18/07/2011 la 15:51

    Neplacut, nu? Ti-as ura vindecare rapida, dar stiu ca mai repede de termenul dat nu se poate. Asa ca iti doresc sa iti fie cat mai usor.

  2. 3 phidas 18/07/2011 la 16:37

    Se trateaza cu multa bere rece. In trei saptamani esti ca nou.🙂

  3. 5 adriank 18/07/2011 la 16:53

    e din cauza ca nu mai mananci carne :p
    glumesc, dar totusi chestuile astea nu se intampla fara motiv. probabil erai cu capul in nori si d-aia😉 dar macar acum ai scapat o perioada de anumite obligatii, am dreptate… te mai odihnesti cu ocazia asta.

  4. 6 Derscanu 18/07/2011 la 18:35

    Adevarat, totusi as fi zis bucuros Pas la o astfel de odihna.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


