WordPress 3.2.1 update: fatal error

Da. M-am mancat in dos sa fac update la wordpress si s-a ales praful.

Update automat nu a vrut nici in ruptul capului, asa ca am facut-o manual, ca de: ce face omul cu mana sa lucru manual se numeste. Si, ce sa mai lunges, pana la urma am sters tot din public_html si am pus noua versiune.

Si acum imaginile nu se mai incarca, temele avute au disparut, pluginurile functioneaza doar pe baza de chef, si cine stie ce mai descoper aiurea pe aici in viitorul apropiat. Poate serverul sa fie vinovat, privilegiile, nesansa, zona crepusculara in care ma aflam la momentul update-lui, cine poate sti.

Cert este ca in astfel de momente duc dorul platformei blogspot, acolo nu faci update, nu te doare capul.

6 Responses to “WordPress 3.2.1 update: fatal error”


  1. 1 Val33ntyn 16/07/2011 la 18:51

    Eiii cu ocazia asta ai schimbat si tema aia urata. Asta e mult mai captivanta.

  2. 2 derscanu 16/07/2011 la 18:54

    Da, dar nu are repy in comentarii. Stie cineva cum sa adug?

  3. 3 Reclame Tv 16/07/2011 la 20:49

    Un motiv sa schimbi din nou tema, asa-i?

  4. 4 Jorjette 18/07/2011 la 13:04

    La orice update directorul wp-content rămâne mereu neatins. Acolo sunt temele, plug-inurile, upload-urile şi eventual cache-urile. Trebuia să nu ştergi acel director sau să-i faci o copie.

    • 5 derscanu 18/07/2011 la 13:10

      Habar nu am ce am facut eu acolo in graba, cert este ca toate temele, pluginurile si imaginile au disparut. Posturile au ramas, insa cu un mare gol in locul imaginilor.

  5. 6 Cristescu Bogdan 18/07/2011 la 13:37

    Poate ar trebui întâi să înveţi cum funcţionează blogul tău, ce se întâmplă exact atunci când scrii un articol.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


