Fara copy-paste

Pentru cei ce si-au facut un obicei prost de a tot copia de pe alte bloguri am gasit o solutie cat de cat, si cu siguranta ca va opri pe multi din acest sport.

Daca nu credeti incercati sa copiati ceva de la mine.

Iata cum se face:

Pentru wordpress

Intrati prin ftp (poate fileZila, poate altceva) in /public_html/wp-content/themes

intrati in fisierul header.php

se introduce urmatorul cod inainte de <body>

<script type="text/javascript">
function disableSelection(target){
if (typeof target.onselectstart!="undefined") //For IE
	target.onselectstart=function(){return false}
else if (typeof target.style.MozUserSelect!="undefined") //For Firefox
	target.style.MozUserSelect="none"
else //All other route (For Opera)
	target.onmousedown=function(){return false}
target.style.cursor = "default"
}
</script>

si urmatorul cod in fisierul footer.php dupa </body>

<script type="text/javascript">
disableSelection(document.body)
</script>

Cum insa nu puteti selecta nimic de pe blogul meu, cel putin cat voi pastra aceasta tema, va invit sa il copiati de aici: link

Pentru blogger(blogspot.com) se intra in dashboard (panou de control), in designe, in edit HTML, si apoi se cauta <body>, se introduce primul cod, apoi </body> si al doilea cod.

15 Responses to “Fara copy-paste”


  1. 1 'mnealui 12/07/2011 la 06:20

    Problema apare cand chiar tu vrei sa copiezi ceva si nu poti, sau uite, poate vreau sa modific comentariul meu in timp ce scriu.

    • 2 Derscanu 12/07/2011 la 13:08

      Nimic nu este perfect in lumea asta. Dar nu-i bai! Cat timp voi tine eu sablonul asta? Cu siguranta ca in momentul cand voi schimba sablonul voi renunta cel mai probabil si la acest script.

  2. 3 Bucur 12/07/2011 la 15:09

    e foarte bun codul,excelent.

  3. 4 Haine 12/07/2011 la 15:18

    Mss pentru cod….:*:*:*:*

  4. 5 annitu 12/07/2011 la 15:49

    Foarte util. Mulţumim >:D<

  5. 6 Val33ntyn 12/07/2011 la 18:12

    Daca as vrea sa copiez ceva m-as uita in sursa.

  6. 9 MIhai Motrescu 12/07/2011 la 21:12

    sa stii ca am vazut pe ceva blog ca functiona asa o chestie…e buna pentru ca google tine cont de faptul daca ce ai scris tu a fost scris doar la tine pe blog

    • 10 derscanu 12/07/2011 la 21:40

      deja am scos scriptul, ma deranja.
      Ca idee e bun, insa blogul meu e unic, nu vad de ce ar copia cineva de la mine, caci nu scriu barfe mondene sau alte alea ce se cauta.

      • 11 Reclame Tv 15/07/2011 la 13:10

        Bine ca ai scos scriptul ca se incarca foarte greu blogul.
        Cred ca esti singurul blogger care-si schimba thema zilnic. De fiecare data cand intru aici am impresia ca am gresit adresa url🙂

  7. 12 Jorjette 14/07/2011 la 15:09

    Şi dacă cineva copie ce? E problema lui. Google pe el îl vede cu conţinut dublu, nu pe tine. Şi dacă copie cineva ce? de ce ne supărăm aşa tare…sunt şi ei nişte omuleţi care încearcă să facă ceva. CIne suntem noi să ne supărăm pe ei?

    Face fiecare ce poate. Dacă am fi cine ştie ce mari scriitori nici n-am scrie probabil pe net, în plus scriem pentru oameni – din moment ce textul e pe net oricine poate face ce vrea cu el.

    De ce google are voie sa faca ceva si alti omuleti nu?
    Ca si chestia cu agregatoarele. de ce google are voie sa fie agregator(ca asta este) si altii mai mici nu?

  8. 14 Jorjette 14/07/2011 la 15:31

    Am văzut că l-ai scos – spuneam de chestia asta pentru că am văzut că mulţi sunt deranjaţi de chestia cu copy paste deşi sunt conştienţi de această posibilitate în momentul în care dau add new post… Sau ar trebui să fie conştienţi. Dacă am scrie doar pentru noi am scrie într-un caieţel, dar aşa scriem pentru oameni.

  9. 15 CGeorges 15/07/2011 la 12:22

    E simplu sa treci de script, dezactivezi javascript in browser, refresh la pagina, copii ce vrei, activezi inapoi. Sau daca adaugi si tagul noscript poti bloca pe cei care au javascript dezactivat dar pierzi vizitatori, putini dar sunt cativa.

    Oricum, cum ziceau si altii mai sus, nu conteaza daca te copie, pe tine nu te afecteaza in nici un fel din punct de vedere SEO.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


