Avem vierme cu dinti, urmeaza rechinul cu degete

Probabil ca un mare no comment! ar fi necesar. Si asta pentru ca nu auzisem pana acum despre asa monstru. Sunt convins ca in lunile ce urmeaza cunostiintele mele generale vor fi date peste cap de existenta altor monstrii:

  • rama cu doua cocoase,
  • sarpele cu barbie,
  • rechinul ca degete lungi,
  • lupul zburator,
  • tantarul chelios,
  • viespea baloasa,
  • si cine mai stie cate altele.

Nu e de gluma, viermele ucide!
Povestea a doi australieni care au fost la un pas de moarte a făcut, ieri, înconjurul lumii. Aceştia au mâncat peşte şi au început să se simtă rău. Medicul care i-a consultat a descoperit în cele din urmă cauza: viermele cu dinţi, un parazit care se afla în carnea de peşte şi care le intrase în corp.
Soţii australieni, aflaţi în vacanţă, au prins peştele în râul Calder, dar nu l-au gătit corespunzător. După ce l-au mâncat, au început să se simtă rău şi le-au apărut răni în diverse părţi ale corpului.

Cei doi au aflat, după ce au fost consultaţi de medic, că în creierul şi în ficatul lor se aflau aşa- numiţii “viermi cu dinţi” (gnathostomiasis larvae), care infestează mai ales carnea de peşte, de broaşe sau de pasăre, precum şi melcii. Cumplitele vietăţi ajung în creier, în măduva spinării şi în alte organe vitale. Deşi cazurile au fost înregistrate în Australia, medicii au avertizat că acest parazit poate apărea oriunde în lume, cu consecinţe devastatoare.

P.S. o avea carii viermele asta?

Trecand peste caterinca de mai sus, cred ca o idee inteleapta ar fi sa renuntam usor, usor, la produsele alimentare pe baza de carne. Eu am acest gand mai demult, insa am tot amanat decizia. Sper sa renunt cat mai curand. Un motiv principal ar fi ca:  din ce in ce mai multe probleme medicale survin in urma consumului de carne.

8 Responses to “Avem vierme cu dinti, urmeaza rechinul cu degete”


  1. 1 Jorjette 10/07/2011 la 18:22

    Renunţarea la carne ar fi una din cele mai bune decizii – avand in vedere ca aceasta este singur aliment care putrezeşte in intestine, motiv pentru care se depun atât de multe impurităţi pe intestine şi în stomac.

    Fără carne am fi mult mai sănătoşi – personal mănânca foarte foarte rar carne şi intenţia mea este aceeaşi, de a renunţa definitv la carne – am renunţat pe perioade, însă nu definitv. Sunt atâtea alimente – de ce aş avea nevoie?

    Ca şi exemplu, copiii care sunt crescuţi fără carne nu îşi doresc să mănânce animale. Şi personal cred că animalele nu ne accepată deoarece consumăm carne şi prin acest consum primim în noi şi o informaţie de care animalele se feresc – ceva gen pericol!!

    • 2 Derscanu 10/07/2011 la 18:47

      Plus ca:
      Pentru a manca o bucata de carne un animal trebuie sa moara. Si daca stau sa ma gandesc si din perspectiva asta, chiar vreau sa renunt la carne.
      Nu stiu de ce noi oamenii din secolul asta am ajuns asa dependeti de carne. Ma uit la mine in alimentatia mea, si cred ca va fi cam greu sa inlocuisc carnea, atatea mancaruri cu carne…

  2. 3 Jorjette 10/07/2011 la 20:56

    Eu cum ţi-am spus, mănânc foarte puţină carne. Nu e greu să o scoţi – sunt atât de multe alimente încât nici nu mai e nevoie.

    Cred că s-a ajuns aici din comoditate, e foarte simplu să mergi la magazin şi să cumperi ceea ce vrei să mănânci, şi nu doar carnea – ci produsele deja preparate.

    Oamenii au început să vadă animalele ca fiind un sclav, o metodă de a trăi.

    Vorbeam ultima dată cu bunicul că el nu înţelege de ce nu vreau să mănânc carne, că Dumnezeu i-a dat Sfântului Petru să mănânce carne – şi i-a spus că ceea ce intră nu e păcat, ceea ce iese. Şi l-am întrebat – Sfântul petru a mâncat? RĂspunsul a fost Nu… atunci m-a amuzat cum poate să interpreteze mintea.

    Să nu înţelegi că spun că e păcat să mănânci carne, nu asta e ideea – ideea era felul în care am ajuns să tratăm animalele ca pe nişte supuşi ce ni s-au dat nouă – iar noi suntem stăpânitorii a toate. Asta ne credem aici pe Pământ.

    Şi îţi dai seama că animalele când sunt ucise trec printr-o traumă destul de puternică, iar noi mâncăm o carne impură, care conţine şi informaţia acestei traume – de aici am ajuns de-a lungul timpului să fim aşa de violenţi cu animalele.

    Şi sunt atât de multe alimente pe care oamenii le ignoră, mâncând prefominant carne şi mâncare gătită – mâncare moartă.

    Chiar vorbeam cu Bogdan, că ne este frică să mâncăm peştele viu, animale vii – le mâncăm moarte – mâncăm hoituri. Când intru prin magazine, când ajung pe la carne prefer să evit că efectiv îmi miroase a hoit. Natura este plină de bunătăţi şi noi, NOI alegem să mâncăm ce este mai rău şi mai impur.

    Eu acum mănânc doar fructe şi legume crude, uneori mai mănânc nişte brânzică de oi, cereale de la bunici, încerc să păstrez o dietă mai vie măcar acum cât se poate.

    Câţi oameni de la noi din ţară crezi că mănâncă linte, năut, hrişcă şi mei? În dicţionar la mei scrie că este furajeră…şi ce dacă?…În fine, sunt multe de vorbit legat de acest subiect.

    • 4 derscanu 10/07/2011 la 21:14

      …[ Vorbeam ultima dată cu bunicul că el nu înţelege de ce nu vreau să mănânc carne, că Dumnezeu i-a dat Sfântului Petru să mănânce carne – şi i-a spus că ceea ce intră nu e păcat, ceea ce iese. Şi l-am întrebat – Sfântul petru a mâncat? RĂspunsul a fost Nu… atunci m-a amuzat cum poate să interpreteze mintea. …]
      Nu stiu cum sa ma exprim, caci nu as vrea sa fiu interpretat gresit. In Paradis, Adam si Eva nu au mancat decat fructe.
      Existenta lui Adam si Eva poate fi pusa sub semnul intrebarii si considerata o simpla legenda, si totusi: de ce in legenda Adam si Eva nu mancau carne? Oare nu pentru ca este un pacat sa ucizi un animal?

  3. 5 derscanu 10/07/2011 la 21:16

    Eu de multe ori ma gandesc la asta, la faptul ca a ucide un animal pentru a il manca este pacat, desi eu nu ucid, doar cumpar ucis gata, dar este cam aceiasi chestie.
    Poate ca merg prea departe cu gandul, cine stie?

    • 6 Jorjette 11/07/2011 la 02:55

      Nu cred că mergi prea departe, chiar îţi dau dreptate. Nu contează că nu ucidem noi, faptul că noi mâncăm carne face pe cineva să ucidă animale…Cred că de asta carnea ne şi face rău, carnea fiind considerată impură.

      CHiar şi una dintre cele 10 porunci este SĂ NU UCIZI – şi nu se referă doar la oameni – în mare parte ceea ce trăim astăzi este interpretarea omului.

      Cât de fericiţi am fi să trăim alături de animale privindu-le pe toate ca pe nişte priteni, ca nişte suflete dragi nouă.

      • 7 derscanu 11/07/2011 la 04:06

        Si eu m-am gandit la „sa nu ucizi” ca fiind raportat si la oameni si la animale. Asa de de azi incerc pe cat posibil sa ma debarasez de carne. Sper ca voi reusi.

        • 8 Jorjette 11/07/2011 la 04:29

          Cu siguranţă, trebuie însă să ai o motivaţie puternică şi să ştii de ce vrei asta. Gândeşte-te dacă îţi vine să mănânci carne cum acel animăluţ se uită la tine şi nu-ţi va mai veni să mănânci, gândeşte-te cât de frumoasă e lumea cu un animal în plus. Gândeşte-te că sunt atâtea alternative – sunt atât de multe lucruri pe care le putem mânca.

          Oamenii şi animalele au împărăţit grădina Edenului împreună!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


