Soarele, prieten si dusman

Vai cat am asteptat caldura!

Toata iarna tanjeam dupa soare, iar acum cand a venit, parca e cam mult.

Imi place vara, nespus de mult, chiar asa cu canicula, cu torentiale, cu ce stie ea sa aduca. Daca ar fi sa aleg intre vara si iarna, sa fie doar una tot timpul, as alege fara sa clipesc vara.

Vara totul e plin de viata, pana si mustele ce fac parte din peisajul verii sunt frumoase. De ce nu ar fi? Cand fac o comparatie cu frigul din iarna, cu zilele scurte si mohorate, cu vegetatia adormita, cu noroi, mocirla, etc. vara e vara, no comment!

Si Soarele straluce, caldura mult-aduce.

Astazi a fost cald, rau de cald. Oameni au cazut din picioare de cald. Dar asta se intampla si iarna, si iarna oameni sunt rapusi de frig. Am iesit in plina canicula cu familia la plimbare, si ne-am „strecurat” pe la adapost (umbra), si am biruit monstrul canicular.

Ma gandeam pe drum la faptul ca daca ar trebui sa mergeem mult prin soare am putea lesina in cele din urma. Dar ce ne-am face fara Soare? Am mai trai?  Cu siguranta ca nu. Asa ca, fie soare, fie canicula, sa fim multumiti ca avem un Soarele in jurul caruia ne invartim.

6 Responses to “Soarele, prieten si dusman”


  1. 1 Jorjette 09/07/2011 la 19:31

    Se pare că în general oamenii sunt nemulţumiţi de ceea ce primesc, dacă observi mulţi vor altceva – acesta e un bun exemplu – e iarnă se vrea a fi vară, e vară se vrea a fi iarnă.

    Mie imi place fiecare anotimp pentru ceea ce este el – chiar si cand e cald imi place – beau mai multa apa si e totul ok – mananc multe fructe – si iar e ok.

    Problema este alta, in oras este mult mai cald decat in mijlocul naturii.🙂

  2. 2 Bogdan 09/07/2011 la 21:19

    e prea cald totusi. o fi ea frumoasa vara, dar sa poti respira macar.

  3. 3 bibabum 10/07/2011 la 00:19

    mai bine canicula decat ger.. parerea mea

  4. 4 Bucur 10/07/2011 la 05:15

    sa nu mai fim asa de nemultumiti cu anotimpurile ci sa fim mai intelegatori.Love summer.

  5. 5 annitu 10/07/2011 la 13:37

    Aşa facem mereu. Când e iarnă, de dorim să vină vara…şi invers. Niciodată nu suntem mulţumiţi de ceea ce avem, dar ducem lipsa atunci când dispare din viaţa noastră.
    Într-adevăr, e soare şi e cald, uneori preferi să stai în casă, la răcoare, decât să ieşi în Iadu’ ăla . X_X

  6. 6 Haine 10/07/2011 la 14:44

    Eu zic amndou, prieten pentru ca ne ofera noi fetelor posibilitate de admira peisajul, si rau atunci cand este prea cal, parka ne-am topi…:(:(:(:……but love summer yes…:*:*::*


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,130 hits

Urmărește-mă pe Twitter


