Cum sa slabesti peste 100 de Kg. in cateva zile

Acest articol este sponsorizat de: Slabeste intr-o zi cat altele in 100, http://www.slabeste.azi.com

Marturia socanta a doamnei Rozalina Fat:
Pana mai ieri nu puteam sa ma leg la sireturi, de aceia trebuia sa merg desculta. Nu puteam avea parte de lucruri frumoase, nici de sex, si toti ma huiduiau. Asa aratam saptamana trecuta:


Dupa ce am gasit pe net acest site, extrem, extrem, extrem de util, ce vi-l recomand si voua, am ramas pe ganduri. Sa incerc, sa nu incerc? Nu stiam ce sa fac, asa ca am dat fuga la surorile mele de suferinta: Tobalina, Huruba si Slaninuta si le-am cerut sfatul.

Ele mi-au recomandat sa nu incerc caci sigur voi muri.

Insa eu voiam sa incerc, si din acest motiv am facut impreuna cu suratele mele , pentru amintire in caz de …, ,poza asta:

 


Apoi am cumparat produsul minune. Pretul este un chilipir, nu va uitati la bani, cumparati cat inca se mai gaseste! Eu am cumparat, si acum visul meu este implinit.

Vreau sa va recomand cu caldura acest produs, el se numesste: Slabitul Azi.

Iata cum arat eu dupa doar o saptamana. Un singur dezavantaj: acum ma sufla vantul.


Cumparati, cumparati si iar cumparati, ce mai asteptati?

3 Responses to “Cum sa slabesti peste 100 de Kg. in cateva zile”


  1. 1 Jorjette 01/07/2011 la 21:04

    Din păcate oamenii au ajuns atât de naivi încât dau banii pe toate tâmpeniile, sperând să se schimbe ceva, însă aşteaptă ca pastilele sau alte produse să facă ceva pentru ei – ei nu! Doamne Fereşte?

    Să renunţe careva la mâncarea gătită sau la dulciuri? Să facă mişcare – nu, că doar îi este bine, şi aşa are de murit.

    Cam aşa au ajuns majoritatea oamenilor azi când vine vorba nu doar de obezitate, ci şi de alte boli. Am ajuns să fim ignoranţi, să aşteptăm ca alţii să facă pentru noi şi multora chiar le place să sufere, altfel şi-ar schimba viaţa.

  2. 2 Reclame Tv 01/07/2011 la 22:44

    Daca ar fi atat de simplu …
    Eu m-am intors din Bulgaria cu 6 kg si mi-e greu sa scap de ele🙂

  3. 3 Bucur 02/07/2011 la 14:31

    ”cum sa” e plina piata de asa ceva si oameni creduli o gramada :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


